Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990569 Beste leden! Laatst had ik het laatste eiland vrij gespeeld. (Alderney) Alleen heb ik daar nog geen savehouse en staan er geen kleding winkels op de radar. Nu heb ik ook al missie's in Alderney, het is dus best vreemd.. Weet iemand wanneer je kleren kunt kopen in Alderney en welke winkels dat zijn? Greetz, GrandTheftTwanO
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990588 Na je eerste echte missie in Alderney 'Smackdown' gegeven door Derrick McReary (De allereerste missie die je van hem krijgt) krijg je een safehouse in Alderney. Na het halen van deze missie zal Ray je een sms-je sturen om te zeggen dat je een nieuw safehouse hebt. Kledingwinkels zijn er niet in Alderney.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren Auteur comment_990608 Na je eerste echte missie in Alderney 'Smackdown' gegeven door Derrick McReary (De allereerste missie die je van hem krijgt) krijg je een safehouse in Alderney. Na het halen van deze missie zal Ray je een sms-je sturen om te zeggen dat je een nieuw safehouse hebt.Kledingwinkels zijn er niet in Alderney. Er was toch ook nog een Binco winkel?
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990826 Ik dacht dat er gewoon een Purseus of Modo op Alderney zat. Oftopic: Zijn Purseus, Modo en Russian shop de enige kleding winkels?
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990832 Ik dacht dat er gewoon een Purseus of Modo op Alderney zat.Oftopic: Zijn Purseus, Modo en Russian shop de enige kleding winkels? In Alderney heb je geen enkele kledingwinkel hoor. En Perseus, Modo en de Russian Shop zijn inderdaad de enige kleding winkels. Je hebt 1 Russian Shop In Broker, 2 Perseus winkels in Algonquin, en dan ook nog eens 1 Modo in Algonquin.
Beste leden!
Laatst had ik het laatste eiland vrij gespeeld. (Alderney)
Alleen heb ik daar nog geen savehouse en staan er geen kleding winkels op de radar.
Nu heb ik ook al missie's in Alderney, het is dus best vreemd..
Weet iemand wanneer je kleren kunt kopen in Alderney en welke winkels dat zijn?
Greetz,
GrandTheftTwanO