Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990665 Heey Guys. Ik vroeg me af wat de beloning is als je met SA 100% hebt. en met VC. en met LCS?
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990674 LCS en VCS weet ik helaas niet, ik weet alleen de beloning van San Andreas. Dit is: Rhino onder de brug van Grove Street Hydra op het dak van Sweet Ongelimiteerd munitie €350.000,- Andere extra's van (zij)missies Voor LCS en VCS kun je beter in de daarvoor bestemde fora kijken, daar weet iemand anders het vast wel.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990703 Sorry, komt denk ik doordat ik LCS er ook bij zag staan... Voor Vice City heb je de volgende beloningen: Frankie outfit (te vinden in Vercetti Estate); Auto's kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy deze bestuurt; Maximum health en armor gaat naar 200%; Oneindig munitie; Tweede hunter op Washington Beach of Fort Baxter Airbase, afhankelijk waar de eerste stond; Drie bodyguards huren in het Vercetti Estate.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990802 LCS en VCS weet ik helaas niet, ik weet alleen de beloning van San Andreas. Dit is: Rhino onder de brug van Grove Street Hydra op het dak van Sweet Ongelimiteerd munitie €350.000,- Andere extra's van (zij)missies Voor LCS en VCS kun je beter in de daarvoor bestemde fora kijken, daar weet iemand anders het vast wel. Sinds kort staat de 100% beloning voor SA ook op wikigta: >klik<
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991447 LCS en VCS weet ik helaas niet, ik weet alleen de beloning van San Andreas. Dit is: Rhino onder de brug van Grove Street Hydra op het dak van Sweet Ongelimiteerd munitie €350.000,- Andere extra's van (zij)missies Voor LCS en VCS kun je beter in de daarvoor bestemde fora kijken, daar weet iemand anders het vast wel. Sinds kort staat de 100% beloning voor SA ook op wikigta: >klik< Dat staat nu overal Ga dan naar de GTA waarvan je de beloningen wilt weten, ga dan naar 100% checklisten dan scroll je naar beneden
Heey Guys.
Ik vroeg me af wat de beloning is als je met SA 100% hebt.
en met VC.
en met LCS?