May 18, 200818 yr Ik vraag me af of ik die kleine jobjes zoals het racen voor brucie en de drugleveringen en wagens pikken enzo nog kan doen nadat je de volledige storymissie hebt uitgespeeld??? Men kan dus ook na de story mode nog bellen met je vrienden??? Graag 2 antwoordjes op men vragen. Alvast bedankt. grtz lote8930
May 18, 200818 yr ja, je belt bijvoorbeeld brucie op om te gaan racen, hij zegt dan of er races zijn. zoja, dna ga je er naar toe. zoeniet, jammer dan. Je kan ook gewoon nog vrienden bellen om mee uit eten te gaan ofzo, maar meestal bellen die zelf wel ;p
May 18, 200818 yr Author ok, maar ik heb het over de "verplichte" races enzo om aan je 100 % te raken. Loen deze ook door na de story? Greetz
May 18, 200818 yr ok, maar ik heb het over de "verplichte" races enzo om aan je 100 % te raken. Loen deze ook door na de story? Greetz Tuurlijk, anders zou je het spel niet 100% kunnen uitspelen als je eerst de story-line voltooit, en dat zou natuurlijk belachelijk zijn.
May 18, 200818 yr Author Ja, dom van me hé. het antwoord was eigenlijk logisch hé. En loen moest natuurlijk lopen zijn hé. groetjes
Ik vraag me af of ik die kleine jobjes zoals het racen voor brucie en de drugleveringen en wagens pikken enzo nog kan doen nadat je de volledige storymissie hebt uitgespeeld???
Men kan dus ook na de story mode nog bellen met je vrienden???
Graag 2 antwoordjes op men vragen.
Alvast bedankt. grtz lote8930