Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanvraag bestanden

Hoi allemaal,

ik was al een tijdje geleden noobmode aan het installeren, maar ik was vergeten main.scm, script.img en american.gxt te kopiëren. Kan iemand mij die bestanden geven? Is dat mogelijk? Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member

EDIT: bij een andere mod was ik ook vergeten om de handling.cfg te kopiëren. Kan ik misschien die ook krijgen?

Featured Replies

Het lijkt me handig te vertellen bij welke mod je de handling.cfg bent vergeten te verwijderen. Dit helpt meestal

Greetz C-G

  • Author
Het lijkt me handig te vertellen bij welke mod je de handling.cfg bent vergeten te verwijderen. Dit helpt meestal

Greetz C-G

Je bedoelt zeker vergeten te kopiëren. De mod was de driver mod op www.gtagarage.com bij minor tweaks. Misschien ken je hem wel of je moet hem even opzoeken waar ik hem heb aangegeven, want ik kan nog geen links neerzetten. Sorry.

Ik was net ietsje eerder met de bestanden van VWO-er hier onder mij, maar hij kan ze op een externe locatie zetten, dus download ze daar maar van. Dan kan ik weer wat ruimte vrij maken van mijn bijlages...

Edited by K.O.

Ik weet niet wat 't nut is om te vermelden bij welke modificatie je 't vergeten bent? :puh: Ik weet nu in ieder geval wel welke GTA je hebt, GTA San Andreas. Hierbij de bestanden:

handling.cfg

american.gxt

Omdat we niet weten welke versie je had geef ik je beide versies maar:

V1 Files

V2 Files

In deze pakketten zitten 'main.scm' en 'script.img'. Ze zijn wel ingepakt met WinRAR, in tegenstelling tot de andere bestanden.

Ohja, er is een gelijknamig topic voor al je aanvragen, Aanvraag van bestanden/data. Een url maken doe je door

[url=link]naam[/url]

te typen, trouwens :)

  • Author
Ik weet niet wat 't nut is om te vermelden bij welke modificatie je 't vergeten bent? :puh: Ik weet nu in ieder geval wel welke GTA je hebt, GTA San Andreas. Hierbij de bestanden:

handling.cfg

american.gxt

Omdat we niet weten welke versie je had geef ik je beide versies maar:

V1 Files

V2 Files

In deze pakketten zitten 'main.scm' en 'script.img'. Ze zijn wel ingepakt met WinRAR, in tegenstelling tot de andere bestanden.

Ohja, er is een gelijknamig topic voor al je aanvragen, Aanvraag van bestanden/data. Een url maken doe je door

[url=link]naam[/url]

te typen, trouwens :)

Bedankt! Ik heb alleen nog 1 vraagje. Als ik naar de link ga van de handling.cfg krijg ik allemaal tekst. Wat moet ik daar mee doen?

Oh..dat klopt. Dat komt dan denk ik doordat het een .cfg bestand is (dit wordt door sommige browsers geopend en geïnterpreteerd als een tekstbestand). Oplossing is rechts op de link klikken, en kiezen voor 'Doel opslaan als...' (Microsoft Internet Explorer) of 'Koppeling opslaan als...' (Mozilla's FireFox). Opslaan en je bent klaar.. :)

Edited by VWO-er

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.