May 18, 200818 yr Heey.. Ik heb een Nokia 6280,en wil er graag liedjes opzetten. Maar als ik hem aansluit op de pc,kan ik kiezen uit 3 verschillende modussen.. Welke moet ik kiezen..? -Standaard Modus -Afdrukken -Gegevens opslag
May 19, 200818 yr Ik denk dan dat je gegevens opslag moet hebben, want je wil immers liedjes op je telefoon zetten. Dus je slaat dan gegevens op je mobiel
Heey..
Ik heb een Nokia 6280,en wil er graag liedjes opzetten.
Maar als ik hem aansluit op de pc,kan ik kiezen uit 3 verschillende modussen..
Welke moet ik kiezen..?
-Standaard Modus
-Afdrukken
-Gegevens opslag