May 18, 200818 yr Ik ben toch de hele avond al aan het raten, dus ik doe deze ook nog wel even. Ik zie dat je het poppetje eroverheen hebt geplakt, opzich niets mis mee, maar ga er daarna nog wat met een brush overheen of doe via "blending options" nog opties zodat hij niet lijkt geplakt. Maar dat zie je bijna niet. Ook vind ik je tekst niet zo goed. Het is geel, terwijl de hele render rood, zwart en grijs is. Die had je beter in het rood/zwart kunnen doen met een lijntje erover. En glans effect staat dan ook nog wel heel mooi. Verder valt me nu op dat deze niet door jouw is gemaakt. Links boven het poppetje staat "Dutchman". Voor het geval dat hij wel door jouw is geknutseld hier het cijfer: 8,5/10 Edited May 18, 200818 yr by bierbuikje
May 18, 200818 yr Ik vind het een erg mooie sig,maar waarom staat er Dutchman op. 'Killzone' had van mij ook in een andere kleur gemogen,verder is hij wel mooi 8/10
May 18, 200818 yr Author Ik heet op een ander forum DutchMan @ BB Oja xD FF fixen. Edited May 18, 200818 yr by gta-pilot
May 20, 200818 yr De 2e versie is inderdaad beter, bij de eerste lijkt hij er gewoon opgeplakt, en bij de 2e is het meer 1 geheel. de achtergrond is toch nog een beetje kaal. en natuurlijk killzone in een andere kleur, misschien kan je het logo van killzone gebruiken? 7/10
De goede:
Edited by gta-pilot