Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990994 In één van de begin missie's kun je kiezen of je Ivan vermoordt of niet. Ik had hem niet vermoord. Dus nu kom ik aan de missie waar je Roman moet redden, er wordt veel geroepen enz. Maar op een gegeven moment hoor ik roepen: " Say hi to Ivan The Terrible! " Dan heeft die Ivan....
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992410 haha ja dat is kut voor je... maar ja gewoon ff de tijd voor nemen en zorgen dat je genoeg wapens hebt dan komt t wel goed
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992512 Ik vond dat zo'n klote missie ik had net Roman gered stap ik in de auto rij ik zo tegen een gas ding aan kon ik hem weer opniew doen lol had ik ook is best hatelijk
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992515 heej je zet onder de titel wel mogelijke spoiler maar de titel is al een spoiler... mij maakt het niet uit ik heb al gedaan maar voor andere mense beetje lullig...
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992580 Bij die missie hadk last van een bug (wel een fijne gelukkig) want ik was aant schieten en toen kwam Roman naar me toe en toen hadk m gered ofso. heel vaag.
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992969 Bij die missie hadk last van een bug (wel een fijne gelukkig) want ik was aant schieten en toen kwam Roman naar me toe en toen hadk m gered ofso. heel vaag. haha gelukzak
In één van de begin missie's kun je kiezen of je Ivan vermoordt of niet. Ik had hem niet vermoord.
Dus nu kom ik aan de missie waar je Roman moet redden, er wordt veel geroepen enz.
Maar op een gegeven moment hoor ik roepen: " Say hi to Ivan The Terrible! "
Dan heeft die Ivan....