May 18, 200818 yr Ik zelf ben nu rang twee online. Als je naar " player model" gaat en daar op L1 drukt dan ben je zombie. Ik zag dit toen ik per ongeluk erop drukte en daarna in de legenda keek. Zeer lame dus dat veel mensen dit niet wisten. XD
May 18, 200818 yr thxn Dit ga ik aan mijn vriend vertellen die IV multiplayer speelt. Ik ben vaak bij hem en dan schieten we iedereen dood Geen idee wat voor rang hij is maar dat zien we dan wel
May 18, 200818 yr Ergens kan ik me herinneren dat ik zoiets een keer op de radio gehoord heb. Geklets over zombies, hoe vies ze zijn etc. Kun je er ook ingame mee spelen? Ik ga 't zeker proberen .
May 18, 200818 yr Author Ergens kan ik me herinneren dat ik zoiets een keer op de radio gehoord heb. Geklets over zombies, hoe vies ze zijn etc. Kun je er ook ingame mee spelen? Ik ga 't zeker proberen . Je kan dit online doen. Je staat dan naakt in een gele rockstaronderbroek. Tevens kan je ook een bril en een hoed opzetten.
May 21, 200818 yr ik denk dat je wat nieuws hebt op het gta forum tenminste niet eerder gehoord ga het gelijk proberen als ik devil may cry 4 heb uitgespeeld
Ik zelf ben nu rang twee online. Als je naar " player model" gaat en daar op L1 drukt dan ben je zombie. Ik zag dit toen ik per ongeluk erop drukte en daarna in de legenda keek. Zeer lame dus dat veel mensen dit niet wisten. XD