May 18, 200818 yr ik heb een vraagje... in een trailer van gta4 zie je dat niko agter een vrachtwagen staat te hange ken je da ook in het spel en zo JA hoe???
May 18, 200818 yr ik heb wel gezien dat je aan de vrachtwagen kan hangen. gewoon door ertegen aan te springen. maar dan moet je nog geluk hebben dat hij weg rijdt. wat bij mijn vriend niet het geval was
May 18, 200818 yr Nee, het lukt niet net zoals aan een helicopter hangen. Als de vrachtwagen ( of ziekenwagen ofzo) vertrekt zal Niko ervan vallen.
May 18, 200818 yr E is een missie waarin je dit moet doen om in de cabine te komen. Voor de rest kan je hier niet veel mee. Alleen om bijvoorbeeld op het dak te komen. Als de vrachtwagen dan gaat rijden dan bengel je toevallig.
ik heb een vraagje...
in een trailer van gta4 zie je dat niko agter een vrachtwagen staat te hange
ken je da ook in het spel en zo JA hoe???