May 18, 200818 yr aangezien het forum van sa-mp ofline licht kan ik het niet vinden waar ik het kan downloaden. weet iemand mischien nog een link voor mij of kan um voor mij uploaden? Met vriendelijke groet, Jos Vink
May 19, 200818 yr aangezien het forum van sa-mp ofline licht kan ik het niet vinden waar ik het kan downloaden.weet iemand mischien nog een link voor mij of kan um voor mij uploaden? Met vriendelijke groet, Jos Vink Hoi jos, ik heb voor jou nog wel een Xtreme Admin 2 script voor jou. mijn laptop was gecrashed, maar ik heb gelukkig nog een back-up van mijn server. Zodra ik thuis ben post ik het wel ff. Edited May 19, 200818 yr by Twinsen
May 19, 200818 yr Author aangezien het forum van sa-mp ofline licht kan ik het niet vinden waar ik het kan downloaden.weet iemand mischien nog een link voor mij of kan um voor mij uploaden? Met vriendelijke groet, Jos Vink Hoi jos, ik heb voor jou nog wel een Xtreme Admin 2 script voor jou. mijn laptop was gecrashed, maar ik heb gelukkig nog een back-up van mijn server. Zodra ik thuis ben post ik het wel ff. tnx man, maar is dat nouw beter dan: Andre's Admin 0.9 ?
May 19, 200818 yr aangezien het forum van sa-mp ofline licht kan ik het niet vinden waar ik het kan downloaden.weet iemand mischien nog een link voor mij of kan um voor mij uploaden? Met vriendelijke groet, Jos Vink Hoi jos, ik heb voor jou nog wel een Xtreme Admin 2 script voor jou. mijn laptop was gecrashed, maar ik heb gelukkig nog een back-up van mijn server. Zodra ik thuis ben post ik het wel ff. tnx man, maar is dat nouw beter dan: Andre's Admin 0.9 ? Ik werkte altijd met Xtreme Admin 2, want alle commands werken, is gebruikers vriendelijk, en het werkt ook met filterscrips als: een fuel system met speedo meter, of een bank system, ik heb met Andre's Admin 0.9 script een probleem gehad met een fuel system (de check points waren verdwenen), dus als je het mij vraagt moet je voor Xtreme Admin 2 gaan. Edited May 19, 200818 yr by Twinsen
May 19, 200818 yr Author aangezien het forum van sa-mp ofline licht kan ik het niet vinden waar ik het kan downloaden.weet iemand mischien nog een link voor mij of kan um voor mij uploaden? Met vriendelijke groet, Jos Vink Hoi jos, ik heb voor jou nog wel een Xtreme Admin 2 script voor jou. mijn laptop was gecrashed, maar ik heb gelukkig nog een back-up van mijn server. Zodra ik thuis ben post ik het wel ff. tnx man, maar is dat nouw beter dan: Andre's Admin 0.9 ? Ik werkte altijd met Xtreme Admin 2, want alle commands werken, is gebruikers vriendelijk, en het werkt ook met filterscrips als: een fuel system met speedo meter, of een bank system, ik heb met Andre's Admin 0.9 script een probleem gehad met een fuel system (de check points waren verdwenen), dus als je het mij vraagt moet je voor Xtreme Admin 2 gaan. dat neem ik dat dan wel, als jij zegt dat tie goed is maar weet jij toevallig nog een goed nitro script die samen gaat met xtreme admin2 ? dus dat als je in een auto stapt je automaties nitro krijgt? LAter
May 19, 200818 yr dat neem ik dat dan wel, als jij zegt dat tie goed is maar weet jij toevallig nog een goed nitro script die samen gaat met xtreme admin2 ? dus dat als je in een auto stapt je automaties nitro krijgt? LAter Nitro`s freeroam script komt met een admin script. (het is alles in 1 script.) Ik heb de .AMX versie van nitro`s freeroam. Stuur me een PB als je intresse hebt
May 21, 200818 yr HIER IS HET XTREMEADMIN2 SCRIPT. Geen credits voor mij, ik heb het alleen geupload. Klik! mzzl Twinsen Edited May 22, 200818 yr by Twinsen
aangezien het forum van sa-mp ofline licht
kan ik het niet vinden waar ik het kan downloaden.
weet iemand mischien nog een link voor mij of kan um voor mij uploaden?
Met vriendelijke groet,
Jos Vink