Jump to content
Geplaatst:
comment_991218

ik heb gta 4 100% uitgespeeld ik wou hem bij de downloads zetten maar dat kan niet:( dus als iemand hem wil hebben stuur me dan een mailtjeee naar StrakkeStrunerDanny(at) live DOT nl

heb me helemaal kapot geschoten gereden gewatdan ook:D en ik wou hem graag delen voor de mensen die ff wat lol willen hebben geen spoiler omdat je niks weet van de voorafgaande missies of wat dan ook

heb hem op save slot 3 gezet :D maak altijd een backup is de europese versie PS3 versie sorry vergeten erbij te zetten

heb gekozen voor playboy x dood alle random chars komen terug wraak dus roman leeft:D[/font]

ZONDER CHEATS GEEN XPLODER OF WAT DAN OOK

tot die tijd heb ik ff een link gemaakt via megaupload EDIT offline gehaald vanwege download op gtagames

en admin zou je hem tussen de downloads kunnen zetten:D onder mijn naam natuurlijk:D

edit staat er al

Bewerkt: door Houtworm1990

Featured Replies

Geplaatst:
comment_991486
Iemand die precies weet wat je krijgt als je hem 100% uitspeelt?

toegang tot de 100% club

krijg je nu ook de key to the city??

tering man, heb niet goed opgelet op die actie, zit nu op 80%... had ik t geweten dan hak m van t weekend 100% gemaakt

Geplaatst:
comment_991615

oke bedankt

weetje je moet gewoon op youtube even: GTA IV flying rats 007craft intypen dan hebt je:

1 t/m 50

51 t/m 100

101 t/m 150

151 t/m 200

en bij de tekstjes aan de rechterkant zit een heeel fijn kaartje met cijfers

gebruik deze manier alleen als je er nog geen duif hebt want anders word het zoeken

ik moest er nog 1 en ik had hem met toeval gevonden

Geplaatst:
  • Auteur
comment_991634
Ik vind alleen jouw keuze niet goed. Je had juist moeten doen: Dwayne laten leven Playboy X dood. Dan had je nog zijn appartement gehad en kreeg je gangster vrienden op afroep van dwayne.[/font]

heb playboy x ook dood:p[/font]

Geplaatst:
comment_991642
Ik vind alleen jouw keuze niet goed. Je had juist moeten doen: Dwayne laten leven Playboy X dood. Dan had je nog zijn appartement gehad en kreeg je gangster vrienden op afroep van dwayne.[/font]

heb playboy x ook dood:p[/font]

Dat is inderdaad voordeliger, maar dat staat ook op wikiGTA bij 'keuzes'. Btw. spoiler-tag is mischien handig, voor diegene die niet dit niet weten. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_991691

via multiupload moet je eerst 3 letters invoeren en dan 60 seconden wachten

en anders meot je me ff een mailtje sturen dan stuur ik je het bestand met readme wel via email

sorry multiupload is megaupload:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.