Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mijn derde sig

Hier is mijn derde sig!!! graag jullie commentaar!!

PS: hij is gemaakt voor metiz dus daarmee de tekst.

greetz

post-90105-1211142446.jpg

Featured Replies

Ik vind het een mooi gelukte sig, zeker al is het pas je derde, het gekozen lettertype past er goed bij.

alleen de render is niet zo goed uitgeknipt, bij zijn achterste arm zie je nog wat rare kleuren bij de elleboog.

De bloedspetters geven het geheel een mooi effect, maar toch vind ik de achtergrond nog niet compleet.

7.4/10

P.S.:Tip: Gebruik voortaan imageshack of een andere site om te uploaden van je creatie's.

:tu:

Een erg mooie sig! :tu:

Mijn complimenten.Zo te zien heb je al aardig wat ervaring.

Ik kan er bijna niks over zeggen.

Alleen vraag ik me af wat dat rode ding rechtsboven daar doet,en wat het is.

8/10

Edited by Bossinkje

Alleen vraag ik me af wat dat rode ding rechtsboven daar doet,en wat het is.

Dat is zijn de resten, die er op de grond vallen nadat je een kogel hebt afgeschoten.

  • Author
Alleen vraag ik me af wat dat rode ding rechtsboven daar doet,en wat het is.

Dat is zijn de resten, die er op de grond vallen nadat je een kogel hebt afgeschoten.

jup, het zijn de omhulsels van de shotgun kogels

greetz

De sig ziet er goed uit. Een mooie achtergrond. Bij het onderwerp passen de bloed(?)vlekken erg goed. De render is goed ingeblend en je hebt mooie kleuren gebruikt die bij het onderwerp passen. Van mij krijg je een 8/10.

Alleen vraag ik me af wat dat rode ding rechtsboven daar doet,en wat het is.

Dat is zijn de resten, die er op de grond vallen nadat je een kogel hebt afgeschoten.

jup, het zijn de omhulsels van de shotgun kogels

greetz

Lijkt op een brandslang :bonk:

Alleen vraag ik me af wat dat rode ding rechtsboven daar doet,en wat het is.

Dat is zijn de resten, die er op de grond vallen nadat je een kogel hebt afgeschoten.

jup, het zijn de omhulsels van de shotgun kogels

greetz

Lijkt op een brandslang :bonk:

Ja,daar dacht ik ook eerst al aan.:puh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.