Jump to content
Geplaatst:
comment_991274

Ik speel nu ongeveer een jaartje Fifa08, en erger me dagelijks meer aan de gameplay. De ontelbare bug's en glitches, de onrealistische bewegingen van de spelers, die overigens ook al zeer duidelijk kenbaar zijn bij het introfilmpje, en voor de zoveelste keer opnieuw geen enkele grafische verbetering aan bijvoorbeeld de toeschouwers, die nog steeds lijken op de peds van Grand Theft Auto (1). Ik heb een illegale versie op de PC. Ik weet niet of het daaraan ligt? Maar als voorbeeld neem ik het feit dat spelers 'altijd' een stap vooruit maken als ze de bal aangespeeld krijgen, ipv hem aan te nemen in de richting vanwaar de bal wordt gespeeld.

Ligt het aan mij? of is dit echt in zijn totaliteit het slechtste voetbalspel dat EA Sports ooit heeft uitgebracht? Qua Grafics meet het niet met enkel ander in 2008 uitgebracht spel van dat hetzelfde formaat, en ook qua gameplay is het ten opzichte van voorgande jaren flink achteruit gegaan. De muziek is zwaar bagger, wat in bijvoorbeeld Fifa 2000 juist een van de betere dingen was.

Heeft EA nieuwe mensen aangenomen die geen verstand van voetbal, laat staan games afweten?

Kortom: Wat is er in godsnaam met Fifa Football gebeurt in de afgelopen paar jaar?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1039224
Ik heb alle PES en de voorgangers Winning Eleven (Japans versie PES)

Ik heb ook met alle fifa voetballen spellen gespeeld en heb er nog paar.

PES vind ik wat soepelder en wat sneller gameplay dan fifa.

Ja pes speelt wel soepeler & sneller ( als je niks wijzigd aan fifa ) , Maar als je fifa ze Gamesnelheid op snel zet Zijn ze hetzelfde

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1116524

Ik heb al eens een kutbug gehad:

Een corner, plotseling fluit de scheids,

zogezegd voor een fout dat m'n verdediger had gemaakt, ik doe de herhaling, de speler staat daar vanachter in z'n eentje... :duh:

Ik heb Fifa 08 op m'n PS2,

ik beleef nog altijd veel lol aan het spel :)

MegaPilot.

Geplaatst:
comment_1116531
Ik heb al eens een kutbug gehad:

Een corner, plotseling fluit de scheids,

zogezegd voor een fout dat m'n verdediger had gemaakt, ik doe de herhaling, de speler staat daar vanachter in z'n eentje... :duh:

Ik heb Fifa 08 op m'n PS2,

ik beleef nog altijd veel lol aan het spel :)

MegaPilot.

de ergste bug op ps2 is dat je soms een heel team van jezelf of tegen partij niet op het veld staat dat krijg je na dat de bal over de zijlijn is geweest en je hebt een corner, ingooi, of doeltrap meestal was de tegenpartij dan niet op het veld :7
Geplaatst:
comment_1119612

Eerst vond ik fifa 08 leuk.

Maar na een tijdje zie ik wel rare dingen.

Zoals als de keeper de bal schiet in de lucht en ik probeer de koppen en een speler zit achter mij en ik kop valt en dan gelijk vrije trap zo irritant :N

En soms bij speltype coach ik coach nu fc portu ofzo en dan zeggen ze van ronaldo is klaar voor tranfers en dan is in een keer ronaldinho 90 en Cristano Ronaldo 94.

En Pele is bij classic xl 89.

Ik wil is een keertje echt een goeie fifa

Co op seizoen moet je zo nodig met je vrienden spelen.

Waarom kan je gewoon aleen spelen en uitgroeien tot een goeie prof speler.

Fifa 08 vind ik echt na een tijdje stom worden. :duh:

En een vraag is het gameplay leuker als ik hem op snel zet?

Bewerkt: door zaahed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.