Geplaatst: 22 februari 200520 jaren comment_99239 Jow, waar kan ik die hunter vinden als ik nog niet overa goud op heb gehaald??? Moet je niet gaan zeggen dat ik moet blijven proberen goud te halen. lukt me toch niet. Alvast bedankt
Geplaatst: 22 februari 200520 jaren comment_99252 Ik moet je teleurstellen, maar volgens mij kan je hem nergens anders krijgen. Niet op de legerbasis iig...Heb ik al zovaak gekeken :rolleyes: Dus toch maar goud halen
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99340 Ik moet je teleurstellen, maar volgens mij kan je hem nergens anders krijgen.Niet op de legerbasis iig...Heb ik al zovaak gekeken :rolleyes: Dus toch maar goud halen op de vlieghaven van san fierro en op je eigenlijk luchthaven na een missie dat je een wagen met een hunter moet vervoeren.. B) of is dat niet de hunter?? <_< kijk mss is op de walktrought :ph34r: Bewerkt: 23 februari 200520 jaren door TheGtaSecret
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99344 Ik moet je teleurstellen, maar volgens mij kan je hem nergens anders krijgen.Niet op de legerbasis iig...Heb ik al zovaak gekeken :rolleyes: Dus toch maar goud halen op de vlieghaven van san fierro en op je eigenlijk luchthaven na een missie dat je een wagen met een hunter moet vervoeren.. B) of is dat niet de hunter?? <_< kijk mss is op de walktrought :ph34r: Nee dat is de Levetithian De Hunter kan je alleen maar hebben als je goud hebt gehaald.
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99444 er staat wel een heli in area 69. Alleen wat voor een is dat dan.
Geplaatst: 24 februari 200520 jaren comment_99878 Da's een cargobob (moet je zelf ff plaatje bijzoeken, kan de walktrough niet openen )
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100530 als het goed is heb je de hunter als je goud heb gehaald bij je luchthaven(sorry van dat dubbelen) maar volgens mij krijg je hem ok als je hem helemaal heb uitgespeeld (ik weet het niet zeker sorry )
Geplaatst: 25 februari 200520 jaren comment_100533 als het goed is heb je de hunter als je goud heb gehaald bij je luchthaven(sorry van dat dubbelen) maar volgens mij krijg je hem ok als je hem helemaal heb uitgespeeld (ik weet het niet zeker sorry ) PS: als je die cargobob wil stelen reken er op dat je uit de lucht wordt geschoten schiet is die soort rakette werper kapot met je bazooka PS: srry kan de walktrough ok nie openen !!
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100677 De hunter kan je alleen krijgen bij de vliegschool in LV dicht bij area 69 alleen moet je wel alle onderdelen goud halen bij de flying school
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100812 hunter is te krijge in sf achter de easternbasin leger basis
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_100814 Ja maar de hunter staat daar pas als je goud hebt gehaald. Telt ook voor easter basin net zoals je vliegveld.
Geplaatst: 4 maart 200520 jaren Auteur comment_103643 Bedankt, maar weten ullie dan hoe ik het makkelijkste overal goud op ka halen?
Geplaatst: 4 maart 200520 jaren comment_103650 Bedankt, maar weten ullie dan hoe ik het makkelijkste overal goud op ka halen? Veel oefenen. En alles zsm doen...Hoe langer je erover doet, hoe minder % je krijgt. Dus kijken hoe je moet vliegen en niet teveel slingeren.
Jow, waar kan ik die hunter vinden als ik nog niet overa goud op heb gehaald???
Moet je niet gaan zeggen dat ik moet blijven proberen goud te halen. lukt me toch niet.
Alvast bedankt