Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991522 ik heb een brandende vraag hoe moet je online?????? ik snap er geen reet van en welke kabeltjes heb je nodig en waar moeten die in????? help alsjeblieft want bij mij zegt hij dat hij geen verbinding kan vinden want ik wil zo graag gta iv multiplayer!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991604 ik heb een brandende vraaghoe moet je online?????? ik snap er geen reet van en welke kabeltjes heb je nodig en waar moeten die in????? help alsjeblieft want bij mij zegt hij dat hij geen verbinding kan vinden want ik wil zo graag gta iv multiplayer!!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon van je modem een pc kabel naar je ps3/xbox je moet nartuurlijk wel n online ID aanmaken
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993424 Heb je een xbox of een ps3 Bij een ps3 zit er standaard een zwarte internetkabel bij die doe je achterin je ps3 en sluit je daarna aan op je modem of router, en dan kan je online zo simpel is het voor de xbox weet ik niet hoe het werk maar zal vast niet heel anders zijn
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993433 Ik weet niet of je dit wist, maar ik meld het je tog maar even: Je moet ingame met je telefoon naar Multiplayer gaan. Dan kies je daar de game die je wilt gaan spelen.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993880 Heb je een xbox of een ps3Bij een ps3 zit er standaard een zwarte internetkabel bij die doe je achterin je ps3 en sluit je daarna aan op je modem of router, en dan kan je online zo simpel is het voor de xbox weet ik niet hoe het werk maar zal vast niet heel anders zijn ik heb een playstation 3 60 gb
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993892 Heb je thuis een draadloze verbinding? Dan kan je naar instellingen van de ps3 en daar ergens de instructies volgens. Vraag even aan je ouders de netwerksleutel. Die heb je nodig.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993896 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet?
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993899 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? kabel
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993902 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? kabel Heb je al eens geprobeert je playstation met router/ modem te verbinden via de kabel? Zit er een draadloze ontvanger op jullie router/modem
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993913 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? kabel Heb je al eens geprobeert je playstation met router/ modem te verbinden via de kabel? Zit er een draadloze ontvanger op jullie router/modem nee nee
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993936 Ik zou dan maar even de zwarte meegeleverde ehternet kabel op je router/modem aansluiten om internet te krijgen. (aangenomen dat jullie dat hebben) Waarschijnlijk is alleen de kabel te kort en zul je er eentje op lengte moeten maken.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993958 Ik zou dan maar even de zwarte meegeleverde ehternet kabel op je router/modem aansluiten om internet te krijgen. (aangenomen dat jullie dat hebben) Waarschijnlijk is alleen de kabel te kort en zul je er eentje op lengte moeten maken. heel erg bedankt alles het is gelukt dan zeg ik het wel bedankt
ik heb een brandende vraag
hoe moet je online??????
ik snap er geen reet van
en welke kabeltjes heb je nodig en waar moeten die in?????
help alsjeblieft
want bij mij zegt hij dat hij geen verbinding kan vinden
want ik wil zo graag gta iv multiplayer!!!!!!!!!!!!!!!!!