Jump to content
Geplaatst:
comment_991695

>>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<<

Note: wij proberen geen clan te zijn afgezien dat we daar wel onder staan nu. Wij staan dus ook toe leden uit clans in ons team te hebben.

Wij zijn een groep die samen films opneemt. Zo kunnen we bijvoorbeeld georganiseerd tewerk gaan voor bijvoorbeeld stunts of actie films.

Iedereen mag suggesties indienen voor films. Als deze goed genoeg zijn word er gekeken of dit kan worden uitgewerkt.

Wij doen zowel de playstation3 als de xbox360 aan.

Wij hebben op het moment nog mensen nodig met capture aparatuur. Ook is het handig als wat mensen headsets hebben om te comuniseren. (dat kan ik alleen nog niet verplichten omdat ik die zelf nog niet heb)

"Acteurs zonder camera's" hebben taken als wagens besturen en andere figurerende taken. En allerei van dat soort dingen die zonder eigen capture apperatuur in beeld worden gebracht.

"Acteurs met camera's" nemen de taken in waarvoor je echt capture aperatuur nodig hebt. Een acteur met camera kan bijvoorbeeld laten zien hoe een sniper door zijn lens kijkt. Of een shot waarin het personage van achter wordt gefilmt.

De Opperbevelhebber is eigenlijk gewoon degene die de knopen doorhakt etc.

De regie zijn mensen die de scripts uitwerken. tevens kunnen die ook gewoon als acteur in de film meespelen.

Het team

Opperbevelhebber:

IV trailer

regie:

IV trailer (heli formatie)

.Exorcist (Niks op het moment)

Montage

Gtaforum: Galiorix

Acteurs Playstation3

Acteurs met capture apperatuur:

Gtaforum ID PSN ID Headset Optie1 Optie 2 Optie 3
IV trailer IV_trailer O X O O
Fuffie Robbybloks O O O O
Dieko DiekoThaKurd X O O O
GKillerX GKillerX X O O O

Acteurs zonder capture apperatuur:

Gtaforum ID PSN ID Headset Optie1 Optie 2 Optie 3
nljesse nljesse O X O O
omar7584 omar 7584 O O O O
pilot Just4air O O O O
mc-mo mc-mo X X O O
THE_HYBRID hybrid-leader X O O O
LangeDraak LangeDraak X O O O
Grazy Grace_W X O O O
Doever Doever O O O O
Houtworm1990 Houtworm X O O O
.Exorcist Flyingdutchie88 X O O O
thegtaman wheresoldier O O O O
ginobb GBOEF X O O O
Gta-Alien Hot_coffee X O O O
.Mic isuckinthis X O O O
Sjorszzz Sjorszzz O O O O
blackdog roaddogz X O O O
chekkill gtaiv-playerz O O O O

Optie1= Deze heb ik als voorbeeld. De mensen met een kruisje bij Optie1 hebben dus meegedaan aan de heli toren.

Optie2= n.v.t

Optie3= n.v.t

Acteurs Xbox360

Acteurs met capture apperatuur:

-

Acteurs zonder capture apperatuur:

-

Ook meedoen?

Als je mee wilt doen met onze projecten dien je dit ingevulde lijstje hier op te geven.

[b]Console:[/b]
[b]PSN/gamerstag:[/b]
[b]Headset:[/b]
[b]Capture apperatuur:[/b]

Om de zoveel tijd word er een nieuw project in ons besprekingstopic gezet. Als er staat dat je je voor het project kan inschrijven kan je daar zeggen dat je om de voorgestelde tijd kan. Als je je opgeeft dien je ook echt om de afgesproken tijd te kunnnen.

Bewerkt: door Sandra

• Reacties 83
  • Bezichtigingen 15.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1117532

Bijgeschreven. Capture apperatuur zijn pc kaarten of apperaatjes waar je je console op aansluit om de beelden op te nemen. Ik heb alvast aangenomen dat je dat niet hebt omdat je er niks van wist.

Geplaatst:
comment_1118512
Bijgeschreven. Capture apperatuur zijn pc kaarten of apperaatjes waar je je console op aansluit om de beelden op te nemen. Ik heb alvast aangenomen dat je dat niet hebt omdat je er niks van wist.

ik heb genoeg pc spul hier liggen en heb genoeg verstand van playstation en pc's mss kleine uitleg? dan kan ik er misschien wat van maken :)?

btw ik kan ook monteren

Bewerkt: door GKillerX

Geplaatst:
comment_1119662
Doen jullie ook nog wat op 360? zoja dan wil ik wel mee doen heb headset.

Gr Sylerr

Je zou dan wel de eerste zijn van ons. Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen maar mensen voor de ps3. Dat komt waarschijnlijk voornamelijk doordat de eerste hier (ik) op de ps3 begon.

Als je de eerste wil zijn verzin ik wel wat voor jullie. :tu:

Tja, mij lijkt dit ook leuk, maar heb een Xbox 360 dus. (Nam hem aangezien Halo 3 ^_^ ) Maargoed, als je wilt beginnen op de Xbox moet je ook iemand hebben met een capture card enzo. Ik zie er niet tegenop om het zelf te filmen, integendeel lijkt me harstikke leuk maar helaas heb ik niet dat apparatuur, maar omdat ik zonder te vragen toch niks opschiet vraag ik gelijk hier maar of iemand goede apparatuur weet. Op dit moment heb ik rond de 20 eurotjes aangezien ik net een nieuwe tas kocht. Dus wie een goede capture device weet moet we me even beantwoorden via PB, en niet te duur hè! (Heb wel ervaring met filmpjes bijelkaar knippen enzo, en kan ze produceren via youtube en op mijn blog plaatsen of zelf een hele layout enzo ervoor maken dus no problem. Alleen de device's..)

Mocht er nu iemand met een X360 komen en met filmapparatuur zit ik erin! Mijn gamertag is Airgaion! :cya:

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1142831

Ik wil graag meedoen aan de stuntfilmpjes

ik heb een ps3( en gta IV natuurlijk)

ik heb internet op de ps3

mijn PSN naam is Drift-Guy1

en ik heb geen opname apparatuur

en geen headset

en ik heb een account op rockstargames socialclub

ik zou graag het antwoord per e-mail willen hebben

omdat ik niet zo vaak op deze site kom

(en in het weekend ben ik het meeste online)

die link bevat nog wat tips voor het maken van GTA IV filmpjes

van BenBuja ( die heeft hele goede GTA IV stunt filmpjes)

en hij gebruikt wintv2000 voor het filmen en adobe premiere pro 1.5

voor monteren

Bewerkt: door Fast-Speed

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1170474

Ik ben bang dat dit project niet veel verder meer van de grond zal komen. Dit omdat ik zelf al lang niet meer geintresseerd ben in gta4 en mijn ps3 defect is op het moment. Mocht er iemand geintresseerd zijn om de boel over te nemen dan kan hij me een pb sturen. Voorwaarde is wel dat diegene capture apperatuur heeft en al enkele filmpjes heeft gemaakt van het spel. voldoe je niet aan de voorwaarde stuur dan a.u.b. geen pb naar me. Dat bespaard voor allebei kosten en moeite en je zal zonder aan de voorwaarden te voldoen zowiezo niet worden.

Bewerkt: door IV trailer

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.