Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991719 Hallo, ik ben erg in de war.. Ik heb dit: new adminlevel[MAX_PLAYERS]; bij /register heb ik dit lijntje staan: dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", 0); bij m'n admin commands ( stuk of 20/30 ) heb ik dit: if(strcmp(cmd, "/gmx", true) == 0 && adminlevel[playerid] == 1) bij /setadmin heb ik dit: dini_IntSet(udb_encode(kickname), "adminlevel", 1); Maar als ik ingame ga... dan denkt hij dat ik niet admin ben! Kan iemand even mij uit de brand helpen? -Jeroen.
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991755 Dat licht hieraan: dini_IntSet(udb_encode(kickname), "adminlevel", 1); Daar heb je "kickname" staan, dus dat moet je simpel en alleen veranderen naar playername. Dan doe hij het wss wel, je krijgt dus dit: dini_IntSet(udb_encode(playername), "adminlevel", 1);
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren Auteur comment_991760 Dat was het ook, maar ik heb het net gevonden. Ik was vergeten bij /login neer te zetten dat hij moet kijken welke adminlevel je hebt. Phew, dat is weer opgelost Bedankt hé!
Hallo, ik ben erg in de war..
Ik heb dit:
bij /register heb ik dit lijntje staan:
bij m'n admin commands ( stuk of 20/30 ) heb ik dit:
bij /setadmin heb ik dit:
Maar als ik ingame ga... dan denkt hij dat ik niet admin ben!
Kan iemand even mij uit de brand helpen?
-Jeroen.