May 19, 200818 yr Heb er maar weer een gemaakt: Ik gebruik hem als Signature, Als er tips ofzo zijn, Zeg ze dan. En zeg A.U.B. niet dat ze allemaal op elkaar lijken. Want dat doen ze echt niet...
May 19, 200818 yr Ze lijken allemaal zo op elkaar.. Nee geintje Even serieus: Een erg mooie sig,maar die vierkantjes in het midden vind ik niet mooi. Die mogen van mij weg. Verder niks erover te zeggen. 8.8/10
May 19, 200818 yr Ik vind de ogen erg overbelicht. Dat is een minpunt, plus de vierkantjes die moeten echt weg. en dan hebben we als we die vierkantjes wegdoen nog een lege ruimte over. die moet je dan opvullen met het ruimteschip die erachter is bijvoorbeeld. 6.5/10
May 20, 200818 yr ik vind deze sig erg mooi, leuke ogen alleen vind ik dat je wel een ander effect had kunnen doen i.p.v de vierkantjes. voor de rest is hij goed. 9/10
Heb er maar weer een gemaakt:
Ik gebruik hem als Signature, Als er tips ofzo zijn, Zeg ze dan. En zeg A.U.B. niet dat ze allemaal op elkaar lijken. Want dat doen ze echt niet...