Ik maak even dit topic aan omdat ik een nieuwe pc ga kopen. Het goedkoopste is om er zelf een samen te stellen. Alleen heb ik er te weinig kennis over om dit zelf te doen, dus vraag ik hulp bij de pc experts hier. Mijn budget start vanaf 700 euro, en ik kan eventueel nog 50 tot 100 euro bijleggen. Ik wil een pc die de nieuwste games van tegenwoordig met gemak aankan, zodat ik er nog een paar jaar mee voortkan.
Welke pc kan je voor 700 euro samenstellen?
Een best wel goede
Denk aan (Als het je iets zegt ):
Een E8400 €160
8800GT/3870 €160
P35 Mobo €100
2 Gig DDR2 €40
320Gb HDD €60
Standaard kast + goeie voeding € 110
Dvd brander €25
----------------- +
Totaal €655
Prijzen zijn uit me hoofd, dus onder voorbehoud
Hiermee kan je alle nieuwe games op zijn hoogst spelen (behalve Crysis)
Je kan ook pc's samenstellen (klik), maar daar ken ik niet veel van. >.<
Graag alleen antwoorden als je veel ervaring hebt met zelf pc's samenstellen, want het is toch een redelijke investering, en ik heb liever een investering met toekomst.
Hai,
Ik maak even dit topic aan omdat ik een nieuwe pc ga kopen. Het goedkoopste is om er zelf een samen te stellen. Alleen heb ik er te weinig kennis over om dit zelf te doen, dus vraag ik hulp bij de pc experts hier.
Mijn budget start vanaf 700 euro, en ik kan eventueel nog 50 tot 100 euro bijleggen. Ik wil een pc die de nieuwste games van tegenwoordig met gemak aankan, zodat ik er nog een paar jaar mee voortkan.
Graag alleen antwoorden als je veel ervaring hebt met zelf pc's samenstellen, want het is toch een redelijke investering, en ik heb liever een investering met toekomst.
Alvast bedankt.