Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Army Of Two

Nieuwe sig gemaakt:

armyoftwovj5.jpg

Comments/ratings?

Featured Replies

Ook dit is weer een erg mooie sig.

Alleen de letters die links staan zijn bijna niet te zien,en dat is toch wel jammer.

Zo kan je niet lezen wat er op staat.

Die mogen dus wat duidelijker.

Verder heb je hem erg mooi gemaakt,met mooie effecten.

9/10

Edited by Bossinkje

• Author
Ook dit is weer een erg mooie sig.

Alleen de letters die links staan zijn bijna niet te zien,en dat is toch wel jammer.

Zo kan je niet lezen wat er op staat.

Die mogen dus wat duidelijker.

Verder heb je hem erg mooi gemaakt,met mooie effecten.

9/10

Bedankt, de tekst zou wel wat beter hebben gekund. Nog iemand?

Opzich ziet hij er goed uit, maar alleen zou ik een paar dingetjes wat anders doen. Als ik jouw als had ik inplaats van de kleur oranje de kleur blauw/paars gebruiken. Verder is het hofd van Salem/Rios ook wat te groot. Wat dan wel weer goed is is hoe hij geplaats is. Dan verder over de tekst. De tekst had ik iets meer naar links gedaan. Zo komt hij beter tot zijn recht.

Opzich wel een leuke signature, maar ik heb betere van jou gezien. Verder als je mijn bovenstaande tips gebruik zla hij nog beter worden. 6/10.

• Author
Opzich ziet hij er goed uit, maar alleen zou ik een paar dingetjes wat anders doen. Als ik jouw als had ik inplaats van de kleur oranje de kleur blauw/paars gebruiken. Verder is het hofd van Salem/Rios ook wat te groot. Wat dan wel weer goed is is hoe hij geplaats is. Dan verder over de tekst. De tekst had ik iets meer naar links gedaan. Zo komt hij beter tot zijn recht.

Opzich wel een leuke signature, maar ik heb betere van jou gezien. Verder als je mijn bovenstaande tips gebruik zla hij nog beter worden. 6/10.

Bedankt, de kleuren heb ik gewoon genomen. Tja, je maakt veel fouten met nog geen 3 weken PS ervarig hé... :puh:

Ik vind dit een mooie sig, render goed ingeblend, mooie achtergrond, alleen vind ik je tekst op sommige plekken een beetje onduidelijk. 9/10

• Author
Ik vind dit een mooie sig, render goed ingeblend, mooie achtergrond, alleen vind ik je tekst op sommige plekken een beetje onduidelijk. 9/10

Tja, niet alles kan perfect zijn he... :7