May 19, 200818 yr Ook dit is weer een erg mooie sig. Alleen de letters die links staan zijn bijna niet te zien,en dat is toch wel jammer. Zo kan je niet lezen wat er op staat. Die mogen dus wat duidelijker. Verder heb je hem erg mooi gemaakt,met mooie effecten. 9/10 Edited May 19, 200818 yr by Bossinkje
May 20, 200818 yr Author Ook dit is weer een erg mooie sig.Alleen de letters die links staan zijn bijna niet te zien,en dat is toch wel jammer. Zo kan je niet lezen wat er op staat. Die mogen dus wat duidelijker. Verder heb je hem erg mooi gemaakt,met mooie effecten. 9/10 Bedankt, de tekst zou wel wat beter hebben gekund. Nog iemand?
May 20, 200818 yr Opzich ziet hij er goed uit, maar alleen zou ik een paar dingetjes wat anders doen. Als ik jouw als had ik inplaats van de kleur oranje de kleur blauw/paars gebruiken. Verder is het hofd van Salem/Rios ook wat te groot. Wat dan wel weer goed is is hoe hij geplaats is. Dan verder over de tekst. De tekst had ik iets meer naar links gedaan. Zo komt hij beter tot zijn recht. Opzich wel een leuke signature, maar ik heb betere van jou gezien. Verder als je mijn bovenstaande tips gebruik zla hij nog beter worden. 6/10.
May 20, 200818 yr Author Opzich ziet hij er goed uit, maar alleen zou ik een paar dingetjes wat anders doen. Als ik jouw als had ik inplaats van de kleur oranje de kleur blauw/paars gebruiken. Verder is het hofd van Salem/Rios ook wat te groot. Wat dan wel weer goed is is hoe hij geplaats is. Dan verder over de tekst. De tekst had ik iets meer naar links gedaan. Zo komt hij beter tot zijn recht.Opzich wel een leuke signature, maar ik heb betere van jou gezien. Verder als je mijn bovenstaande tips gebruik zla hij nog beter worden. 6/10. Bedankt, de kleuren heb ik gewoon genomen. Tja, je maakt veel fouten met nog geen 3 weken PS ervarig hé...
May 20, 200818 yr Ik vind dit een mooie sig, render goed ingeblend, mooie achtergrond, alleen vind ik je tekst op sommige plekken een beetje onduidelijk. 9/10
May 20, 200818 yr Author Ik vind dit een mooie sig, render goed ingeblend, mooie achtergrond, alleen vind ik je tekst op sommige plekken een beetje onduidelijk. 9/10 Tja, niet alles kan perfect zijn he...
Nieuwe sig gemaakt:
Comments/ratings?