May 19, 200818 yr Hey allemaal! Na een tijdje gestopt te zijn met Photoshop, was ik maar weer 's ff begonnen met een klein projectje. Aanschouw, mijn Killzone 2 signature. Mvgr. Patrick
May 20, 200818 yr Heey! Een erg mooie sig! Alleen vind ik de tekst iets tè scheef,die had rechter gemogen. Verder erg mooi! 9/10
May 20, 200818 yr ik vind dit een prima signature alleen kon je de render wel wat meer inblenden, voor de rest is het perfect, de tekst gewoon lekker schuin laten staan 8/10
Hey allemaal!
Na een tijdje gestopt te zijn met Photoshop, was ik maar weer 's ff begonnen met een klein projectje.
Aanschouw, mijn Killzone 2 signature.
Mvgr.
Patrick