Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_992069 Ik had besloten om weer is wat moeite te besteden aan het maken van een music vid. Deze keer was Haze aan de beurt! Ik heb verschillende trailers en gameplay vids gebruikt, die samengaan met het lied: The Pretender. Enjoy! Mvgr. Patrick P.S. Een rating en/of comment is altijd welkom
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993358 best wel keinig ja ,maakt mzer is iets met alle gta's te samn lukt u dat hé
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_994442 best wel keinig ja ,maakt mzer is iets met alle gta's te samn lukt u dat hé wat ???
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037239 best wel keinig ja ,maakt mzer is iets met alle gta's te samn lukt u dat hé Man, praat is ABN
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037245 Haze, geweldig!... ... Puur omdat je stiekem je maatjes kunt irriteren door op hun canister te schieten als je online bent. Mja, wel netjes gedaan hoor.
Ik had besloten om weer is wat moeite te besteden aan het maken van een music vid. Deze keer was Haze aan de beurt! Ik heb verschillende trailers en gameplay vids gebruikt, die samengaan met het lied: The Pretender.
Enjoy!
Mvgr.
Patrick
P.S.
Een rating en/of comment is altijd welkom