Geplaatst: 20 mei 200818 jaren Hoi, Ik wil graag weten hoe ik mijn poppetje kan laten liggen op een bed in SAMP. Dankjewel
Geplaatst: 20 mei 200818 jaren Hoi,Ik wil graag weten hoe ik mijn poppetje kan laten liggen op een bed in SAMP. Dankjewel Dit doe je door op het bed te gaan staan, en vervolgens: /Lay in te typen. Het zou kunnen dat het niet werkt, omdat deze functie op sommige servers staat uitgeschakeld.
Geplaatst: 20 mei 200818 jaren Als je het niet zeker weet, type dan eens in die server /help of /commands of /cmds Of je kan ook ineens /anim of /anims proberen. Dan krijg je meteen een hele lijst verschillende animaties. EDIT, Het verschilt nogal in de meeste servers... Bewerkt: 21 mei 200818 jaren door tjoef
Geplaatst: 21 mei 200818 jaren Als je het niet zeker weet, type dan eens in die server /help of /commands of /cmdsOf je kan ook ineens /anim of /anims proberen. Dan krijg je meteen een hele lijst verschillende animaties. Je vergeet /animlist Dat is in mijn server het geval namelijk
Geplaatst: 23 mei 200818 jaren Ik denk dat het op de meeste servers uit staat, maar je kan het altijd proberen
Geplaatst: 23 mei 200818 jaren ...het is geen standaard commando hoor Dan zeg ik het anders: Ik denk dat de meeste servers dat filterscript niet gebruiken
Hoi,
Ik wil graag weten hoe ik mijn poppetje kan laten liggen op een bed in SAMP.
Dankjewel