Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

stevie

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Featured Replies

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Je moet even wachten, je zal binnenkort wel nog een sms'je krijgen, dat was ook zo bij mij.

Edited by Dri3s

  • Author
ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Je moet even wachten, je zal binnenkort wel nog een sms'je krijgen, dat was ook zo bij mij.

oke maar kzit al een paar dagen te wachten :puh:

oke maar kzit al een paar dagen te wachten :puh:

Hmm.. en je GSM staat niet op 'sleep mode'? Ik kreeg een paar uur na m'n eerste auto een volgend berichtje van Stevie. Als je echt geen sms'jes meer krijgt zou ik hier ook geen verklaring voor kunnen geven.. Kijk nog eens goed in je inbox, misschien heb je toch al een berichtje gekregen van hem, maar heb je er gewoon over gekeken.

Edited by Dri3s

  • Author
oke maar kzit al een paar dagen te wachten :puh:

Hmm.. en je GSM staat niet op 'sleep mode'? Ik kreeg een paar uur na m'n eerste auto een volgend berichtje van Stevie. Als je echt geen sms'jes meer krijgt zou ik hier ook geen verklaring voor kunnen geven.. Kijk nog eens goed in je inbox, misschien heb je toch al een berichtje gekregen van hem, maar heb je er gewoon over gekeken.

nee hij staat niet op sleep mode en kheb net gekeken of er nog een berichtje is maar er staat er maar een en die heb k al gebracht.

nee hij staat niet op sleep mode en kheb net gekeken of er nog een berichtje is maar er staat er maar een en die heb k al gebracht.

Ik denk bijna dat je bent vergeten op te slaan of dat je een ander savegame aan het spelen bent. Bij mij verdween dat oude bericht van Stevie automatisch. Ik zou nog eens gaan kijken voor diezelfde auto, je hebt die waarschijnlijk nog niet binnen gebracht (hoe raar je het misschien ook vindt, ik zou zeker eens gaan kijken). :puh:

Edited by Dri3s

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Stevie contacteert je om de zes uur.

Van zodra je een wagen/moto in zijn garage geplaatst hebt, moet je zes uur wachten voordat je weer iets van Stevie hoort.

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Stevie contacteert je om de zes uur.

Van zodra je een wagen/moto in zijn garage geplaatst hebt, moet je zes uur wachten voordat je weer iets van Stevie hoort.

dus gewoon naar je savehouse daar in de buurt gaan en je spel nog een keer opslaan, dan krijg je je SMS wanneer je wakker wordt ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.