Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992844 Ik ben opzoek naar een goed rp script en ben al heletijd aan het zoeken maar zonder resultaat. het liefts dat je in de plaatsdeel van het 1e eiland speelt, dus dat je daar spawnd enz. Dus als iemand iets heeft zou ik het graag willen zien. Groeten Ricardo
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992901 Ik ben opzoek naar een goed rp script en ben al heletijd aan het zoeken maar zonder resultaat.het liefts dat je in de plaatsdeel van het 1e eiland speelt, dus dat je daar spawnd enz. Dus als iemand iets heeft zou ik het graag willen zien. Groeten Ricardo Mischien is pen:ls iets?
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren Auteur comment_992944 Ben vrij nieuw op het gebied van samp servers maken enz dus weet niet precies wat je bedoelt met pen:ls Het is een source oke, maar waar kan ik die eventueel vinden ?
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993116 Script Showroom hier http://forum.sa-mp.co.uk/ en dan gamemodes
Ik ben opzoek naar een goed rp script en ben al heletijd aan het zoeken maar zonder resultaat.
het liefts dat je in de plaatsdeel van het 1e eiland speelt, dus dat je daar spawnd enz.
Dus als iemand iets heeft zou ik het graag willen zien.
Groeten Ricardo