Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992936 Is er een plaats waar allemaal snelle auto's zijn opgeslagen? of kun je op een gegeven moment auto's kopen? En waar is die ene autodealer: exoticcars?
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992946 Volgens mij is er geen plek waar de snellere auto's zijn opgeslagen, later in het spel krijg je nog wel een snelle auto. En als je 'eroticars' bedoelt, Click here to view the SnapMap. Daar kan je dus alleen komen als je Alderney al hebt vrijgespeelt.
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992956 Volgens mij is er geen plek waar de snellere auto's zijn opgeslagen, later in het spel krijg je nog wel een snelle auto. En als je 'eroticars' bedoelt, Click here to view the SnapMap. Daar kan je dus alleen komen als je Alderney al hebt vrijgespeelt. en die auto's daar zijn grotendeels om te janken
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992963 ik dacht dat die Exoticars hier ergens te vinden is dus: Klik hier om de SnapMap te bekijken en daar vind ik vooral veel sportwagens maar er is ook nog andere autowinkel met veel Turismo te vinden namelijk hier
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992974 Volgens mij is er geen plek waar de snellere auto's zijn opgeslagen, later in het spel krijg je nog wel een snelle auto. En als je 'eroticars' bedoelt, Click here to view the SnapMap. Daar kan je dus alleen komen als je Alderney al hebt vrijgespeelt. en die auto's daar zijn grotendeels om te janken Ja best wel, alleen er ligt soms nog wel wat geld
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren Auteur comment_992982 Jongens, weer bedankt voor de snelle, goeie reacties
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992994 weet er iemand ook waar je een infernus vindt want die van bernie crane ben ik kwijt [/font]van toen ik ermee naar de trouw van roman ben geweest[/font] Bewerkt: 20 mei 200817 jaren door end of the riot
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993504 weet er iemand ook waar je een infernus vindt want die van bernie crane ben ik kwijt [/font]van toen ik ermee naar de trouw van roman ben geweest[/font] Ik vond de Infernus het meest in die gebied: http://snapmap.wikigta.org/index.php?390,269 De puntjes moet eigenlijk een vierkant voorstellen
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993511 weet er iemand ook waar je een infernus vindt want die van bernie crane ben ik kwijt [/font]van toen ik ermee naar de trouw van roman ben geweest[/font] Diegene die je moet zoeken voor Stevie staat op de map. Klik hier om de SnapMap te bekijken
Is er een plaats waar allemaal snelle auto's zijn opgeslagen? of kun je op een gegeven moment auto's kopen?
En waar is die ene autodealer: exoticcars?