Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_992957 Hey ik kom wel eens een pinautomaat dan kan ik er op kijken kan je er ook mee pinnen en storten ofzo?
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993038 nee, je kan alleen zien hoeveel geld je hebt wel doelloos want dat kan je zonder ook wel jmmr was wel leuk geweest als je geld kon pinnen ofzo
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993053 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993091 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz dat wissen we nog niet
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993115 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz dat wissen we nog niet Blijkbaar niet.
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993119 Bedankt, jongens, ik zal nog een keer iets voor jullie doen
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993135 Bedankt, jongens, ik zal nog een keer iets voor jullie doen Ik wou eigenlijk nog zeggen, hij doet de moeite er nog voor om dat te maken. Persoonlijke drukte ik alleen op die knop voor auto ze naam. ik drukte altijd start voor geld of sloeg iemand inelkaar en pakte ze geld enz enz
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993301 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Sorry voor offtopic, maar kun je het nog iets beter duidelijker maken? Welk knopje moet ik drukken? Ontopic, je kunt wel mensen neermeppen die net gepint hebben, krijg je vast wel wat geld voor Greetz
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993380 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Sorry voor offtopic, maar kun je het nog iets beter duidelijker maken? Welk knopje moet ik drukken? Ontopic, je kunt wel mensen neermeppen die net gepint hebben, krijg je vast wel wat geld voor Greetz Als je tijdens het spel op het pijltje naar onder drukt, kun je de volgende informatie krijgen. Het bedrag van uw geld de wagen waar je eventueel in zit de straat of plaats waar je bent
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993531 Voor de Ps3 kun je trouwens gewoon naar "onder" drukken en dan kun je je geld ook al zien. Greetzz Sorry voor offtopic, maar kun je het nog iets beter duidelijker maken? Welk knopje moet ik drukken? Ontopic, je kunt wel mensen neermeppen die net gepint hebben, krijg je vast wel wat geld voor Greetz Als je tijdens het spel op het pijltje naar onder drukt, kun je de volgende informatie krijgen. Het bedrag van uw geld de wagen waar je eventueel in zit de straat of plaats waar je bent Lol, ik bedoelde dat sarcastisch xD
Hey ik kom wel eens een pinautomaat dan kan ik er op kijken kan je er ook mee pinnen en storten ofzo?