Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99489 nou k heb net die missie gedaan toen zag ik de andomada!! dus k ben overal geweest maar nergens staat dat ding <_< waar staat dat ding?? k hoop dat iemand dat weet!! bedankt (alvast!!)
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99495 De Andromada is alleen in die missie. Hij staat verder nergens. Met Armax kan je hem wel spawnen.
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren Auteur comment_99496 waar kan je die armax ofzo downloaden,kopen of weet ik veel waar haal je die armax dan vandaan zeg het please please
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99511 De Andromada is alleen in die missie. Hij staat verder nergens.Met Armax kan je hem wel spawnen. halloooo ge moet wel eerst kijken en dan pas praten die staat wel ergens op een vlieg veld in lasventuras daar staat die in een vlieg tuig hok hier is een kaart ge moet wel ff zoeken op de vliegveld daar staat ergens een groote garage en als ge daar voor staat dan gaat die open en dan kunt ge er in wel ff zoeken oke ergens op da vliegveld
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99532 De Andromada is alleen in die missie. Hij staat verder nergens.Met Armax kan je hem wel spawnen. halloooo ge moet wel eerst kijken en dan pas praten die staat wel ergens op een vlieg veld in lasventuras daar staat die in een vlieg tuig hok hier is een kaart ge moet wel ff zoeken op de vliegveld daar staat ergens een groote garage en als ge daar voor staat dan gaat die open en dan kunt ge er in wel ff zoeken oke ergens op da vliegveld Hij heeft het over de Andromada niet over de AT-400. <_< De Andromada valt idd alleen maar met Armax te spawnen. Op bol.com kan je hem ook kopen.
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99681 waar kan je die armax ofzo downloaden,kopen of weet ik veel waar haalje die armax dan vandaan zeg het please please als je op deze linkt klikt kom je er....en je helpt gtagames.nl ook nog eens....2 vliegen in 1 klap. http://www.gameorder.nl/datel-action-repla...ate_banner_id=1
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99685 krijgt gulie dan geld da voor of wa dan zal ik heeel veel kliken
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99686 neej jammer genoeg niet Ze krijgen geld als je daar je Armax kooopt
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99687 waar kan je die armax ofzo downloaden,kopen of weet ik veel waar haalje die armax dan vandaan zeg het please please als je op deze linkt klikt kom je er....en je helpt gtagames.nl ook nog eens....2 vliegen in 1 klap. http://www.gameorder.nl/datel-action-repla...ate_banner_id=1 Nadeel: Bij Gameorder valt Armax niet onder de catogorie van het versturen van dvd's en games, hij is iets groter waardoor hij buiten de maten valt en je hem dus onder rembours moet verzenden. Of zelf moet ophalen.
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99691 gtagames krijgt geld als je via die link je ARmax daar besteld....je kan gtagames wel helpen door op deze banner te klikken... gooooogle ads ...die is boven aan op het forum te vinden
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101235 ik heb nog een leuk plaatje van de andromada maar ik weet niet hoe ik die er op moet zetten asl iemand da ff zegt dan zet ik hem er op okay doei :lol: :lolsign:
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101244 klik hierklik voor meer info daar vind je het wel imageshack.us. Bewerkt: 27 februari 200520 jaren door the straight people killer
Geplaatst: 27 februari 200520 jaren comment_101250 ik heb nog een leuk plaatje van de andromada maar ik weet niet hoe ik die er op moet zetten asl iemand da ff zegt dan zet ik hem er op okay doei :lol: :lolsign: die plaatjes kun je uploaden via klik maar hier De link is fout het is www.imageshack.com.
nou k heb net die missie gedaan toen zag ik de andomada!!
dus k ben overal geweest maar nergens staat dat ding <_< waar staat dat ding??
k hoop dat iemand dat weet!!
bedankt
(alvast!!)