Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993467 Ik heb hulp nodig met het instaleren van het SA pc Patch voor crashes
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993474 foutmelding: Old file not found. However a file of the same name was found No update found since file contents do not match
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren comment_993509 Je wilt de patch installeren dat je de Hot Coffee Mod niet meer hebt ? Als je die installeert dan kun je niet meer modden en online spelen. Over de foutmelding: Er is een bestand met dezelfde naam. De inhoud matcht niet. Als je Vista hebt moet je Compabiliteitsmodus aanzetten. Dan is het probleem misschien verholpen.
Geplaatst: 21 mei 200817 jaren Auteur comment_993519 Je wilt de patch installeren dat je de Hot Coffee Mod niet meer hebt ? Als je die installeert dan kun je niet meer modden en online spelen.Over de foutmelding: Er is een bestand met dezelfde naam. De inhoud matcht niet. Als je Vista hebt moet je Compabiliteitsmodus aanzetten. Dan is het probleem misschien verholpen. Ik hoorde dat het crashen van Videokaarten met 32 mb Verholpen is?
Ik heb hulp nodig met het instaleren van het SA pc Patch voor crashes