May 21, 200818 yr in Bohan heb je een garage alleen ik weet niet wat je daar kunt doen. Wat voor garage? Vertel eens wat meer. Misschien kan je er niks doen...
May 21, 200818 yr Author in Bohan heb je een garage alleen ik weet niet wat je daar kunt doen. Wat voor garage? Vertel eens wat meer. Misschien kan je er niks doen... nog voor dat ik gta had uitgespeeld kreeg ik een icoon in m'n map staan met een auto er in, als ik er op ga staan heeft het als tekst ''Garage'' het zit 2 straten vanaf het'' Bohan Safehouse'' en als ik er met een auto voor ga staan Bijvoorbeeld doet het verder ook niks
May 21, 200818 yr *Kleine Spoiler* Je bedoelt waarschijn de garage van Stevie. Later krijg je nog sms'jes van hem waarin staat dat hij een wagen zoekt, deze moet je dan vinden en naar die garage brengen. Er zijn er zo 10 van die wagens die hij zoekt, als ik me niet vergis. Edited May 21, 200818 yr by Dri3s
May 21, 200818 yr *Kleine Spoiler*Je bedoelt waarschijn de garage van Stevie. Later krijg je nog sms'jes van hem waarin staat dat hij een wagen zoekt, deze moet je dan vinden en naar die garage brengen. Er zijn er zo 10 van die wagens die hij zoekt, als ik me niet vergis. Hij zoekt er 30
in Bohan heb je een garage alleen ik weet niet wat je daar kunt doen.