Jump to content
Geplaatst:
comment_994707

In dit topic kunnen er thema's gegeven worden voor een volgende Signature of the month.

Mocht je een goed idee hebben, dan kan je dit altijd in dit topic plaatsen. Je mag ook met meerdere thema's aankomen.

Wanneer ik en Levi geen thema weten, dan kunnen we altijd in dit topic komen kijken en dan kiezen we er een goed thema uit voor de volgende sotm. :)

• Reacties 86
  • Bezichtigingen 11.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1076747
De Olympische Spelen? :dans:

Mee eens, zou goed zijn :Y

Of Games, bijvoorbeeld De Sims 2.. Hier zie je nooit een signature van zover ik weet. Je kan er mooie dingen meedoen enzovoort..

Of bijvoorbeeld je favoriete 'held' :7

Geplaatst:
comment_1086118

Het onderwerp games is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het lijkt mij leuk om het wat compacter te houden.

Bijvoorbeeld:

Games van 2008

Hieronder kan je de games die nog uitkomen dit jaar, of de games die al zijn geweest dit jaar verstaan.

Bewerkt: door Twankala

Geplaatst:
comment_1089053
Het onderwerp games is natuurlijk al heel vaak gezegd, maar het lijkt mij leuk om het wat compacter te houden.

Bijvoorbeeld:

Games van 2008

Hieronder kan je de games die nog uitkomen dit jaar, of de games die al zijn geweest dit jaar verstaan.

of natuurlijk Specifiek een game dus bijvoorbeeld: Quake IV snap je

Of een bewegende Sig ^_^

Bewerkt: door zamg0d1

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1122604
Ik zou wel eens sigs willen zien van naakte dingen want dat vinden sommige mensen kunst. (Ik trouwens ook)

oftopic:

hackman, je bent 12 >.<

en als ik het goed heb mogen er niet zulke dingen op het fora.

ontopic:

ik denk dat muziek wel een leuk onderwerp zou zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127532

Thema's:

- Abstract

- Smudge

Ik zou wel eens willen zien hoe de smudge-skills zijn van de leden op dit forum.

Je maakt dus een signature zonder een render, een soort abstractwerkje met smudge. C4D's mogen eventueel wel, die je dan achteraf smudged.

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1142460

Sprites zijn ook nog niet aan bod gekomen...

@ hieronder:

Dat zijn kleine figuurtjes/renders van een game of cartoon die normaal gebruikt worden voor animaties.

Hier is een voorbeeld:

kof2002ngathenaweakpuncft4.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.