Jump to content
Geplaatst:
comment_994748

Ik kom net langs AutoEroticar (derde eiland) en ik zag een mooie auto staan, maar

toen ik naar de auto liep , zag ik een zakenmannetje onder het onderdak staan, en toen zag ik 8 a 10 geldpakketjes.

Ik had 1421 $ en nu heb ik 20594 $ !!!!!

SnapMap

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 4.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_994756
Ik kom net langs AutoEroticar (derde eiland) en ik zag een mooie auto staan, maar

toen ik naar de auto liep , zag ik een zakenmannetje onder het onderdak staan, en toen zag ik 8 a 10 geldpakketjes.

SnapMap

Da's de grootste geldtip ooit, gefeliciteerd dus! :dans:

Dank je! :schater:

Geplaatst:
comment_995748

SnapMap

strange, ben nu reeds 3 maal bij AutoEroticar geweest en het geld nog niet zien liggen.

Kun je precies zeggen waar het ligt.

Geplaatst:
comment_995753

SnapMap

strange, ben nu reeds 3 maal bij AutoEroticar geweest en het geld nog niet zien liggen.

ik denk dat dat komt omdat daar een missie was,

waar je gansters om moest omleggen, die scholen achter die wagens.

en nu dat het geld er nog steeds ligt.

maarja ik kom het ook vaker tegen..

Geplaatst:
comment_995759

SnapMap

ik denk dat dat komt omdat daar een missie was,

waar je gansters om moest omleggen, die scholen achter die wagens.

en nu dat het geld er nog steeds ligt.

maarja ik kom het ook vaker tegen..

oké die missie heb ik nog niet gedaan.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1009385

Goeie ontdekking, maar als je drie mannetjes vermoordt die net gepint hebben dan heb je net zo veel. ;) Dit bedrag wat je dan steelt is niet, vergeleken de beloning bij de missie dat je de Liberty Bank moet beroven, dit levert je in totaal 250.000,- € [/font] Je kunt ook veel geld verdienen aan de Waardetransport wagens. In het Zuid westen van Bohan, daar rijden ze veel. Steel er een, ga naar een rustige plek waar bijna niemand is en laat hem tot slot ontploffen. Dan liggen er ongeveer 60 pakketjes vol met geld. ;) Als je deze allemaal pakt dan heb je ongeveer 4 a 5.000 er bij..;)

DSgregor :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.