Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gouden kooi 2?

Beste leden! ^_^

Vanavond om half 9 is de grote finale van het tv programma De gouden kooi.

John de mol heeft dit bekend gemaakt: "We willen in september met nieuwe kandidaten van start"

Het lijkt er dus op dat we in September een nieuwe Gouden kooi kunnen verwachten. :dans:

Bron: Msn.com

Edit: Ik had perongeluk op 'plaats reactie' geklikt..

Edited by GrandTheftTwanO

Featured Replies

tuurljik niet, zo'n serie duurt 3/4 jaar. dat gebeurt echt niet

ik hoop het want ik vind het een leuke serie

Ik hoop serieus dat dat een gerucht is, want op nóg een 190 kilo wegende aap zit ik echt niet te wachten. :7

Ik ben dan ook harstikke blij dat ze er vanavond een punt achter zetten. :)

tuurljik niet, zo'n serie duurt 3/4 jaar. dat gebeurt echt niet

Hahaha, zeg dan niks.

Ik hoop serieus dat dat een gerucht is, want op nóg een 190 kilo wegende aap zit ik echt niet te wachten. :7

Ik ben dan ook harstikke blij dat ze er vanavond een punt achter zetten. :)

Als je het nooit kijkt heb je er toch ook geen last van? En je doelt op Jaap, als je het nooit kijkt weet je toch ook niet of het een (figuurlijke) (J)aap is?

Ik ben blij dat er een tweede deel komt, DGK levert altijd mooie TV op!

De eerste seizoenen zijn eigelijk alleen maar leuk, daarna ken je het eigelijk al een beetje. Maarja, wat zeur ik nou, ik zou graag wel een 2e seizoen willen zien.

Alleen als er grappige mensen in voor komen als Jaap is het leuk

Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat de grootste rommel van de Nederlandse televisie eindelijk eens weg is. Ik vind dat soort programma's maar kansloos.

Nee ik hoop niet dat dit waar is. Ze kunnen beter andere leuke progamma's ervoor in de plaats doen.

Als dat is, ga ik waarschijnlijk wel even kijken

want ze zullen het wel nog erger maken dan de afgelopen keer.

Dus wel benieuwd naar welke figuren ze er dan in zetten.

Maar of ik dan blijf kijken..

Lijkt me wel leuk een 2de :D

  • 2 weeks later...
  • Author

RTL komt in september met een nieuwe afvalrace vanuit de roemruchte Gouden Kooi-villa in Eemnes. In het programma Can't Buy Me Love moeten tussen de tien en vijftien vrijgezellen proberen zoveel mogelijk geld te verdienen en ondertussen in het huis de juiste partner te vinden die hen verder kan helpen in het spel.

Het spel gaat tussen de twee en drie maanden duren. De kandidaten worden in die periode opgesloten in de villa en kunnen elke week worden weggestemd. De zender zoekt momenteel 'goedgebekte singles' tussen de 18 en 35 jaar die aan het programma deel willen nemen.

Bron: Spitsnieuws.nl

Jippie, ik zit echt op nog zo'n [...] programma te wachten

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.