May 22, 200818 yr ik had een vraagje? ik heb het spel zelf niet, maar als ik een ps3 heb dan ga ik het spel zeker kopen. maar mijn vraag is, in welk jaartal speelt het verhaal zich af. is het nu of in de toekomst of in de jaren negentig zoals san andreas. groetjes guusje
May 22, 200818 yr ik had een vraagje?ik heb het spel zelf niet, maar als ik een ps3 heb dan ga ik het spel zeker kopen. maar mijn vraag is, in welk jaartal speelt het verhaal zich af. is het nu of in de toekomst of in de jaren negentig zoals san andreas. groetjes guusje Het speelt in het heden, dus nu!!
May 22, 200818 yr Zoals op WikiGTA staat, speelt het verhaal zich af in het jaartal 2007. Moderne tijd dus. Dit komt vast omdat het in 2006 is aangekondigt. En dat het spel in 2008 uitkwam. Hier is de pagina: Klik Zie rechts, de tabel onder het plaatje van de voorkant van een CD-hoes (weet zo de naam niet meer).
May 22, 200818 yr Author oke, bedankt. ik had het nog niet gezien, maar toch bedankt. het is wel leuk om te weten waneer het zich afspeelt, gewoon een leuk weetje bedankt groetjes guusje
ik had een vraagje?
ik heb het spel zelf niet, maar als ik een ps3 heb dan ga ik het spel zeker kopen.
maar mijn vraag is, in welk jaartal speelt het verhaal zich af.
is het nu of in de toekomst of in de jaren negentig zoals san andreas.
groetjes guusje