May 22, 200818 yr Ik heb de storyline uitgespeeld maar wat kan ik nu doen met al het geld, buiten munitie kopen en naar restaurants gaan e.d. ? Kan je geen auto's, huizen of andere dingen kopen?
May 22, 200818 yr Wat ik doe met het geld, Is naar een wapenwinkel gaan 1 of 2 snipers kopen en dan bij helitour, een heli jatten naar een aardig hoog gebouw en dan knallen. Of je koopt alle dure kleren heb ik ook gedaan. Edited May 22, 200818 yr by -La Marcel#
May 22, 200818 yr Wat doen we met al dat geld? Weggooien natuurlijk! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76601
May 22, 200818 yr Ik heb de storyline uitgespeeld maar wat kan ik nu doen met al het geld, buiten munitie kopen en naar restaurants gaan e.d. ?Kan je geen auto's, huizen of andere dingen kopen? Is al een topic over, zou je de zoekfunctie even moeten gebruiken? Heb het al voor je gevonden, klik hier
May 22, 200818 yr Wat doen we met al dat geld? Weggooien natuurlijk!http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=76601 dat is een goeie
May 22, 200818 yr Je kan ook: Je laten pijpen door een hoer Mee liften in taxi's Jezelf dood laten gaan Je laten arresteren Auto laten wassen Over de grens gaan Auto over laten spuiten Een bom in je auto laten zetten En nog wel meer, kortom maak gewoon ritje door Liberty City ofzo.
May 22, 200818 yr Op je laptop of in het internet café kan je op een autosite, daar op die site kan je allemaal dure auto’s kopen. Buiten dat koop je natuurlijk wapens, ga je daten, maak je een tour met een heli, ben je te lui om te rijden en neem je overal de taxi heen. Of natuurlijk de bovenstaande opties .
Ik heb de storyline uitgespeeld maar wat kan ik nu doen met al het geld, buiten munitie kopen en naar restaurants gaan e.d. ?
Kan je geen auto's, huizen of andere dingen kopen?