May 22, 200818 yr ik hebe en vraagje over VC:MP ik heb de gedownloade versie van GTA Vice City die je niet hoefte te instaleren maar als ik een server opstart bij VC:MP valt het spel uit wat is het probleem? Groeten Leeg125
May 22, 200818 yr Je versie van GTA Vice City is het probleem. Illegale versies doen het bijna nooit goed, en daarentegen mogen we mensen met een illegale versie niét helpen.
ik hebe en vraagje over VC:MP ik heb de gedownloade versie van GTA Vice City die je niet hoefte te instaleren maar als ik een server opstart bij VC:MP valt het spel uit wat is het probleem?
Groeten Leeg125