Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dam and blast

krijg dat vliegtuig niet hoog genoeg wtf he. hoe doe je dat

Featured Replies

Je moet rustig omhoog totdat het driehoekje van waar je moet zijn is veranderd naar een vierkantje en dan moet je op die hoogte blijven en er naartoe gaan. Zo simpel is het. Het staat ook op wikigta.nl bij tips.

Klauter rustig naar boven en neem je tijd. Vanaf het vliegveld heb je eigenlijk al de tijd dus ga niet pas op het laatste moment klauteren. Als jouw marker op de radar een verkantje wordt, dan ben je op dezelfde hoogte als de corona en dien je in deze positie te blijven tot je bij de corona komt. Als je het net niet haalte en je komt er net naast, boven of onder dan vlieg je door en maak je een scherpe bocht. Probeer nu opnieuw goed in de corona te komen, veel beter als stijl vliegen.

Voor meer informatie over deze missie kan je hier terecht. Veel succes!

  • Author
Klauter rustig naar boven en neem je tijd. Vanaf het vliegveld heb je eigenlijk al de tijd dus ga niet pas op het laatste moment klauteren. Als jouw marker op de radar een verkantje wordt, dan ben je op dezelfde hoogte als de corona en dien je in deze positie te blijven tot je bij de corona komt. Als je het net niet haalte en je komt er net naast, boven of onder dan vlieg je door en maak je een scherpe bocht. Probeer nu opnieuw goed in de corona te komen, veel beter als stijl vliegen.

Voor meer informatie over deze missie kan je hier terecht. Veel succes!

Thanks, gelukt ;)

is het goed als je het spel bijna uitspeelt in minder als een week..?

is het goed als je het spel bijna uitspeelt in minder als een week..?

Ik zou niet weten waarom niet. :) Ik had het spel destijds ook in enkele dagen uitgespeeld, voor de gamers onder ons zou het op zich geen probleem zijn. Neem dus de tijd om het spel uit te spelen, doe je daar een maand over is het geen schande, hetzelfde als je het spel in een week uitspeelt.

is het goed als je het spel bijna uitspeelt in minder als een week..?
Tja als je niets anders te doen hebt, of als je verslaafd bent :puh: . Maar in een week is netjes hoor, je kan trouwens bij je stats zien hoe lang je met dat spel bezig bent geweest in uren en minuten.
is het goed als je het spel bijna uitspeelt in minder als een week..?

Ik kan je vertellen dat met uitspelen niks 'goed' of 'slecht' is. Doe gewoon wat jij leuk vindt. Als jij niks anders te doen hebt op die momenten ga je toch lekker je gang. Ik weet ook niet wat jij verstaat onder 'uitspelen'. De 100% halen is eigenlijk pas uitspelen en dat wil zeggen dat je ook zij missies moet doen, collectables moet verzamelen en andere leuke maar soms ook moeilijke dingen moet doen. Alleen de storyline (alle hoofdmissies) uitspelen is dus nog niet alles. Meer informatie over de 100% en de leuke dingen en beloningen die daar bij horen zijn tevens allemaal te vinden op WikiGTA.

  • Author

eindelijk

UITGESPEELD

Zo lang je maar plezier beleeft aan het spel.

;)

Ik doe al wel iets van 3 tot 4 jaar aan het spel en ik hb hem nog niet eens uitgespeeld

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.