Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995248 Hoi, ik heb een probleempje. ik heb deze render: Ik wil dus een lichtbol in zijn hand maken, maar dat het alleen in zijn hand licht geef. maar als ik in photoshop bezig met krijg ik dit effect: ik wil dus alleen een lichtbol in zijn hand en niet dat het om zijn lichaam ook zit, heeft iemand tips?
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995267 Doe de brightness wat lager, en gum met een 100 px softhbrush voorzichtig stukken die je niet mooi vind uit..(Je gebruikte toch lens flare??)
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995279 Of het deel selecteren dat je wil overhouden -> RMB -> Refine Edges.. -> Ctrl+Shift+I -> Delete. Bij Refine Edges.. lijkt het weggehaalde natuurlijker. Bewerkt: 22 mei 200817 jaren door Froop
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren Auteur comment_995289 Doe de brightness wat lager, en gum met een 100 px softhbrush voorzichtig stukken die je niet mooi vind uit..(Je gebruikte toch lens flare??) Ja dat heb ik, bedankt
Hoi, ik heb een probleempje.
ik heb deze render:
Ik wil dus een lichtbol in zijn hand maken, maar dat het alleen in zijn hand licht geef. maar als ik in photoshop bezig met krijg ik dit effect:
ik wil dus alleen een lichtbol in zijn hand en niet dat het om zijn lichaam ook zit, heeft iemand tips?