Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995530 weet er iemand de cheat code voor als je superman wilt zijn ?
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995540 Hallo, Er is geen cheat om Superman te worden in GTA:SA. Alle cheats staan hier, en zoals je ziet, staat daar niets over superman bij. Wel heb je onsterfelijkheidscodes, maar niet echt iets wat jij zegt. Echter, er bestaat wel een mod om 'Superman' te worden. De mod zelf een een handige tutorial om hem te installeren vind je hier. Veel plezier, 'superman'! Met vriendelijke groeten, NeoSyp
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren Auteur comment_995544 Hallo,Er is geen cheat om Superman te worden in GTA:SA. Alle cheats staan hier, en zoals je ziet, staat daar niets over superman bij. Wel heb je onsterfelijkheidscodes, maar niet echt iets wat jij zegt. Echter, er bestaat wel een mod om 'Superman' te worden. De mod zelf een een handige tutorial om hem te installeren vind je hier. Veel plezier, 'superman'! Met vriendelijke groeten, NeoSyp maar dat staat op you tube
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren comment_995551 Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij dan . Echter, dit is een soort 'trailer' voor de mod die ik je net gaf. Dus niet met een cheat gedaan, maar met de mod. Mocht je een ander filmpje bedoelen; Niet alles geloven Met vriendelijke groeten, NeoSyp
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren Auteur comment_995564 Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij dan . Echter, dit is een soort 'trailer' voor de mod die ik je net gaf. Dus niet met een cheat gedaan, maar met de mod. Mocht je een ander filmpje bedoelen; Niet alles geloven Met vriendelijke groeten, NeoSyp hij kan het bij mij niet openen
Geplaatst: 22 mei 200817 jaren Auteur comment_995573 Hoogstwaarschijnlijk bedoel jij dan . Echter, dit is een soort 'trailer' voor de mod die ik je net gaf. Dus niet met een cheat gedaan, maar met de mod. Mocht je een ander filmpje bedoelen; Niet alles geloven Met vriendelijke groeten, NeoSyp hij kan het bij mij niet openen hoe moet je dat dan op het spel zetten ?
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_995689 Allereerst moet je het .zip of .rar bestandje uitpakken met WinRar. Dan volg je simpelweg de instructies uit de readme op
weet er iemand de cheat code voor als je superman wilt zijn ?