Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996263 als je de taxi neemt naar (ongeveer) de volgende lokatie val je door de grong en maak je een aantal salto's etc(try it out). lokatie ps:weet niet zeker of dit de juiste topic is ,indien niet verplaats het maar
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_996776 Dit hoort wel in "Clitches & Bugs" in GTA IV General => http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73793
Geplaatst: 26 augustus 200816 jaren comment_1089929 Dan val je door de grond en maak je een aantal salto's? Wat gebeurd er dan na een tijdje als je door de grond bent gevallen? Edit; Dit hoort denk ik meer in het Glitches & Bugs topic. Aangezien dit volgens mij gewoon een bug is, want als je door de grond valt denk ik niet dat het expres door Rockstar in GTA: IV is gezet. Bewerkt: 26 augustus 200816 jaren door Die Hard
Geplaatst: 31 augustus 200816 jaren comment_1094910 Mm.... Volgensmij is het een fout in jouw PS3 of xbox want bij mij gebeurt er niks
Geplaatst: 4 september 200816 jaren comment_1098370 Dan val je door de grond en maak je een aantal salto's? Wat gebeurd er dan na een tijdje als je door de grond bent gevallen? Edit; Dit hoort denk ik meer in het Glitches & Bugs topic. Aangezien dit volgens mij gewoon een bug is, want als je door de grond valt denk ik niet dat het expres door Rockstar in GTA: IV is gezet. Niet dus, want hij bestaat niet als je t mij vraagt, heel vaak geprobeerd maar geen resultaat.
als je de taxi neemt naar (ongeveer) de volgende lokatie val je door de grong en maak je een aantal salto's etc(try it out).
lokatie
ps:weet niet zeker of dit de juiste topic is ,indien niet verplaats het maar