Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996323 er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet?
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996397 er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet? Je moet op Rockstar Social Club vanuit het echt internet, waar je nu ook op zit. Klik hier voor de site. Bewerkt: 23 mei 200817 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren Auteur comment_996717 er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet? Je moet op Rockstar Social Club vanuit het echt internet, waar je nu ook op zit. Klik hier voor de site. ik had al een account maar weet niet hoe ik dat kan connecten:p dat ik ook toegang krijg tot de club
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_996758 ik had al een account maar weet niet hoe ik dat kan connecten:p dat ik ook toegang krijg tot de club Ja dat probleem heb ik ook. Ongeveer 2 weken voor gta4 uitkwam aangemeld maar snap niet waar me dingen staan van hoeveel procent ik heb en hoeveel ik heb geschoten enzovoort.
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_996766 Stappenplan: 1. Typ het adres van Social Club in je adresbalk: www.rockstargames.com/socialclub 2. Als eenmaal alles van de pagina geladen is, kijk je helemaal rechts-boven. Daar staat "Edit Profile". (Als dit er niet staat, log dan even in met je SocialClub account. Indien je nog geen account heb, kan je er een aanmaken.) 3. Klik op 'Edit Profile" 4. Er verschijnt nu een balk aan de rechterkant waar je je instellingen kan veranderen. 5. Ga dan naar het kopje "LINK PLAYSTATION NETWORK ID" of "LINK XBOX LIVE GAMERTAG". (het ligt eraan welke console je heb. Heb je een PS3 dan kies je voor de 1e, heb je een xbox dan kies je voor de 2e) 6. Na het klikken verschijnt er een nieuwe pagina waar een tekst staat hoe je je kan aanmelden. Onder deze tekst staat de knop "Sign in". 7. eenmaal weer daar op geklikt verschijnt er een nieuwe pagina waar je je account gegevens moet invullen. 8. Na het invullen zul je een bevestiging krijgen dat je bent aangemeldt. Let er wel op! De accountgegevens worden pas ná 24 uur actief! Succes Bewerkt: 24 mei 200817 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren Auteur comment_997013 oke bedankt:D ik ga het vanavond proberen maar nu herkent rockstar dat ik de game heb maar ik heb em al 100% en ik kan niet in de 100% club dat is wel raar
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_997298 pc is frans want is van mn stiefpa, er staat bij mij na dat ik sign in heb gdn ID de connexion: WTF moet ik hier invullen toch al bedankt he suck in frans Bewerkt: 24 mei 200817 jaren door killerb01
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_997309 pc is frans want is va Waar heb jij het over? kijk vorig bericht had per ongeluk al op toevoegen gedrukt
Geplaatst: 30 mei 200816 jaren Auteur comment_1003247 pc is frans want is va Waar heb jij het over? kijk vorig bericht had per ongeluk al op toevoegen gedrukt kan gebeuren:D
er is wel een leuke social club maar ik kan maar niet erop komen via gta hoe moet dat? heb em 100% en kan het niet moet dat via een tw@ cafe ofso? op het internet?