Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_996741 Bij de balie waar je kunt kiezen of je een half spel enzo kan kiezen, zie je zo'n platenkast staan met 2 platen in. Als je erop in zommt met je sniper, zie je het logo van de Bullworth Academy van Bully.
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_996771 Goed gevonden Ziet iemand er nog iemand het? Ik kan het spijtig genoeg niet controleren
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_997712 Goed gevonden Ziet iemand er nog iemand het? Ik kan het spijtig genoeg niet controleren vraagje..: waarom zou je het niet kunnen controleren :S? ik zou wel willen maar ken heel dat andere spel niet.... adioso!
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998291 Ter informatie... Dit is het logo van de BullWorth Academy uit Bully of Canis Canem Edit. http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Bully.png
Geplaatst: 26 mei 200817 jaren comment_999258 Goed gevonden Ziet iemand er nog iemand het? Ik kan het spijtig genoeg niet controleren vraagje..: waarom zou je het niet kunnen controleren :S? ik zou wel willen maar ken heel dat andere spel niet.... adioso! Omdat die misschien het spel niet heeft?? Goed gevonden btw! Waar mensen al niet kijken om EE te vinden
Geplaatst: 26 mei 200817 jaren Auteur comment_999286 Het viel gewoon op, maar ik twijfel tussen het R* logo (met die tijgers enzv) of met de Bullworth Academy logo...
Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025388 Volgens mij is het het rockstar logo want in het midden staat duidelijk te lezen: rockstargames. Als je een sniper hebt kan je het redelijk goed zien.
Geplaatst: 25 juni 200816 jaren comment_1025769 Vet, k'heb ze gezien. Volgens mij is het toch echt bully. rockstargames kan ik er niet in zien. Volgens mij is het dit logo, alleen dan op een ronde plaat gezet: http://www.gamingzap.com/wp-content/upload.../bully-logo.jpg Grt.
Bij de balie waar je kunt kiezen of je een half spel enzo kan kiezen, zie je zo'n platenkast staan met 2 platen in.
Als je erop in zommt met je sniper, zie je het logo van de Bullworth Academy van Bully.