Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998252 Hallo! Zoals de titel het zegt: zet hier de fotos van je slaapkamer neer! Regels: Alleen foto's van je kamer! Geen plaatjes quoten. Alleen dingen die met het onderwerp te maken hebben. Alle regels die op het forum gelden gelden hier ook Ik slaap op een zolderkamer. De mijne: De TV en m'n zetel. Zetel. TV met GTA III en PS2. PC. Bed,kleerkast,poefzakken,boeken, Bed en zakken. Boeken,kast,ladder naar zolder Leo! kast en boeken:PSM Weer Leo en ladder. Heel de slaapkamer. Dat was het, nu aan jullie! Bewerkt: 28 oktober 200816 jaren door Miek
Geplaatst: 1 november 201014 jaren comment_1747502 Woh, je kamer is nog relaxter geworden! Ik zal ook wel eens foto's uploaden als ik tijd en een camera heb..
Geplaatst: 1 november 201014 jaren Auteur comment_1747536 Om dit topic weer actief te maken, een evolutie van mijn kamer (eerste post hier ) van de laatste 3 jaar.
Geplaatst: 1 november 201014 jaren Auteur comment_1747543 Woh, je kamer is nog relaxter geworden! Ik zal ook wel eens foto's uploaden als ik tijd en een camera heb.. Dank je
Geplaatst: 1 november 201014 jaren comment_1747558 Ik post ook maar eens wat foto's van mijn kamer. Let er wel op dat mijn kamer zeer rommelig is. Overigens redelijk slecht kwaliteit, aangezien ze met mijn iPhone 3G zijn genomen... Mijn (fantastische) Sony Bravia TV, PlayStation 3 en GTA TBOGT en RDR posters Rij met Donald Duck verzamelalbums en daar links van nog wat overige boeken Planken met (model)bussen (eentje is wel meer dan 50 euro waard) Links: Kast met games, films, muziekdvd's en CD's/singles | Rechts: Kast met kleding enzo (Rommelige) bureau (op rood kastje erboven hangen o.a. mijn lesrooster, rooster voor PSO's, geen zin om uit te leggen wat het is en topografieblad Oost-Nederland die ik heb moeten leren) Hoe het trouwens komt dat die simpele iPhone afbeeldingen ineens zo groot zijn weet ik ook niet.
Geplaatst: 2 november 201014 jaren comment_1747658 Waarvoor heb jij nu 3 PC's nodig; Linker PC: mn eigen, middelste PC: Lanbox van vriend die het niet deed en die we ff moesten fixen(stond dus alleen in de weg) Rechter PC: PC van vriend.
Geplaatst: 3 november 201014 jaren comment_1748052 Haha, die is zo goed! En ook zo nieuw! Die heb ik echt nog nooit eerder gehoord!
Geplaatst: 3 november 201014 jaren comment_1748100 Best leuk, zon foto van je huis. Maar waar is je kamer dan ? @DjMaddox: Ik heb dezelfde bedovertrek! (met die auto)
Geplaatst: 3 november 201014 jaren comment_1748134 Ik heb ook wat foto's geschoten, heb niet mijn complete game collectie erop want die staat voor de helft in mijn andere kamer (Nintendo spul) bij me pa. Maar hier volgen de screens: Dit is dus een gewon foto van mijn kamer, ik kon niet alles in beeld krijgen dus dit is de "linkerkant": Nou dit is een screen van mijn bureau Mijn o zo snelle triple-core PC met allemaal snoertjes enzo GTA-tom, jij zal deze laptop vast wel herkennen Wel een goed dingetje Foto gemaakt vanaf mijn bed, in dat lijstje naast de helm zit een krab Mijn 3-dubbele-matrassen-laag-bed-met-donsendeken Mijn kast die zich aan de "rechterkant" van mijn kamer bevind. Ik ga binnenkort een grote glazen vitrine kast kopen want dat vind ik mooier TV-Xbox-Snes-Games, eronder Subwoofer-Gamecube-Wii-PS3-laden met lego Games, dvd spelers, PSP en mobieltjes etc Nog meer boxen (ik heb er in totaal 12 op mijn kamer xD) Slushpuppy machine en kluisje en een Real robot volgens mij gameconsoles, subwoofer Close-up Snoeren kastje met HDD, let niet op het moederbord Die is al 10 jaar oud Monitor, let niet op mijn ijsthee-pakken verzameling xD Snes en wat games Tv en xbox, en nog een PS1 controller (PS1 is afgefikt) Mijn aangepaste pistool, die nu vlammen van 50cm schiet Deze hebben jullie "lekker" niet Dat was mijn rondleiding door mijn kamer, Foto's gemaakt met een Lumix DMC-TZ5. Bewerkt: 3 november 201014 jaren door j0uk3
Geplaatst: 3 november 201014 jaren comment_1748163 Ik heb ook wat foto's geschoten, heb niet mijn complete game collectie erop want die staat voor de helft in mijn andere kamer (Nintendo spul) bij me pa. Ik heb toch wat vragen voor je hoor .. Heb je ooit een kangoeroe-wedstrijd gewonnen? Heb je die laptop van GTA-Tom gekocht? Waar heb je al dat geld vandaan voor die consoles? Waarom steek je je Ps1 aan? Welke games heb je voor je SNES? Heb je benen? Waarom laat jij je Donald Duck zo verkreuken?
Geplaatst: 3 november 201014 jaren comment_1748175 Ik heb ook wat foto's geschoten, heb niet mijn complete game collectie erop want die staat voor de helft in mijn andere kamer (Nintendo spul) bij me pa. Heb je ooit een kangoeroe-wedstrijd gewonnen? Hoe kom je daarbij? En nee, ik had altijd de laagste score xD Heb je die laptop van GTA-Tom gekocht? Nee Waar heb je al dat geld vandaan voor die consoles? Sparen Waarom steek je je Ps1 aan? Het strijkijzer maakte ooit eens kortsluiting waardoor de vlam oversloeg naar mijn ps3 Welke games heb je voor je SNES? New Super Mario World, Mario Allstars, Blackhawk Heb je benen? Ja, wat dan? Waarom laat jij je Donald Duck zo verkreuken? Heb er een shitload aan Minimaal 100 Heb je ooit een kangoeroe-wedstrijd gewonnen? Hoe kom je daarbij? En nee, ik had altijd de laagste score xD Heb je die laptop van GTA-Tom gekocht? Nee Waar heb je al dat geld vandaan voor die consoles? Sparen Waarom steek je je Ps1 aan? Het strijkijzer maakte ooit eens kortsluiting waardoor de vlam oversloeg naar mijn ps1 Welke games heb je voor je SNES? New Super Mario World, Mario Allstars, Blackhawk Heb je benen? Ja, wat dan? Waarom laat jij je Donald Duck zo verkreuken? Heb er een shitload aan Minimaal 100
Hallo!
Zoals de titel het zegt: zet hier de fotos van je slaapkamer neer!
Regels:
Ik slaap op een zolderkamer.
De mijne:
De TV en m'n zetel.
Zetel.
TV met GTA III en PS2.
PC.
Bed,kleerkast,poefzakken,boeken,
Bed en zakken.
Boeken,kast,ladder naar zolder
Leo! kast en boeken:PSM
Weer Leo en ladder.