Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998252 Hallo! Zoals de titel het zegt: zet hier de fotos van je slaapkamer neer! Regels: Alleen foto's van je kamer! Geen plaatjes quoten. Alleen dingen die met het onderwerp te maken hebben. Alle regels die op het forum gelden gelden hier ook Ik slaap op een zolderkamer. De mijne: De TV en m'n zetel. Zetel. TV met GTA III en PS2. PC. Bed,kleerkast,poefzakken,boeken, Bed en zakken. Boeken,kast,ladder naar zolder Leo! kast en boeken:PSM Weer Leo en ladder. Heel de slaapkamer. Dat was het, nu aan jullie! Bewerkt: 28 oktober 200816 jaren door Miek
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren Auteur comment_1050796 Een update van de kamer Je moet die chick waar je zo wanhopig achteraan holt eens je kamer inlokken, als ze die deur eenmaal gezien heeft is ze niet meer van je af te slaan. Wilde Ganzen = status, daar kicken ze op. Het is wel een iedee Whahah, is wel een stoere rang.
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050844 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm)
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1051068 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Je bureau is helemaal niet blauw.
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1051091 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Je bureau is helemaal niet blauw. Maar wel geel Miek heb je al posters ?
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051120 Zal ook maar eens m'n kamer tonen althans, m'n game hoekje. Van de rest heb ik geen foto's. Multimedia Game PC + PSP + Games (onder het scherm) Je bureau is helemaal niet blauw. Maar wel geel Miek heb je al posters ? Nee, maar ik ga vandaag naar de kermis wat posters gaan afschieten
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051156 Mijn bureau, foto´s gemaakt met me foto´s.. Ik maakte iets te veel foto´s en me batterij raakte op Verboden toegang, had me licht van mobiel aangezet.. Da kun je wel zien
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051186 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051317 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Auw, ik ben nu ook de zolder aan het opruimen, alleen dat duurt nog wel even
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051371 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Auw, ik ben nu ook de zolder aan het opruimen, alleen dat duurt nog wel even Lekker veel ruimte voor je befaamde teddybeer.
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren comment_1052054 Héhé, leuk die foto's. Ook al zijn het je spullen meestal. Maar nu geen plaatjes meer quoten of je krijgt met mij aan de stok Auw, ik ben nu ook de zolder aan het opruimen, alleen dat duurt nog wel even Lekker veel ruimte voor je befaamde teddybeer. Volgens mij wil hij dat wel.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren Auteur comment_1076347 Ja :$ Ik heb Teddy zojuist het raam uit gesmeten Whhéhéhéhéhéhéhhéhéhéh!1!1!1!1!! SPAM!!1!!!1!1!1!111!1!!Tedduruyd!!!n 11111!!!! Teddyy1111!1!1!1!111! (Ff die spam aan het uitproberen Teddy )
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1076365 Ik heb nu de foto's gemaakt en dit zijn ze van mijn 14 vierkante meter grote zolderkamer. Entree: 82 CM TV en me games hoekje en me Stereo en natuurlijk mijn Subwoofer van me Dolby Surround set: Me Laptop: Me Bed: Bewerkt: 14 augustus 200816 jaren door zamg0d1
Hallo!
Zoals de titel het zegt: zet hier de fotos van je slaapkamer neer!
Regels:
Ik slaap op een zolderkamer.
De mijne:
De TV en m'n zetel.
Zetel.
TV met GTA III en PS2.
PC.
Bed,kleerkast,poefzakken,boeken,
Bed en zakken.
Boeken,kast,ladder naar zolder
Leo! kast en boeken:PSM
Weer Leo en ladder.