Jump to content
  • Reacties 50
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie vinden jullie de bete coach 28 leden hebben gestemd

1. 1. Wie vinden jullie de bete coach

• Koeman (Geen club)
      2
    • Mourinho (Chelsea)
      11
    • Wenger (Arsenal)
      3
    • Magat (Bayern Munchen)
      0
    • Gullit (Feyenoord)
      0
    • Hiddink (PSV)
      9
    • Rykaard (Barcelona)
      8
    • Luxembourgo (real Madrid)
      0
    • anders namlijk
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_112380
ik heb gestemt op rykaard

hij is de beste :D

Omdat hij Nederlands is?

Oke ik vind hem ook een goede coach maar vind hem niet de beste coach ter wereld.. dat zullen ze in Duitsland of Oostenrijk ook niet vinden.

Als je kijkt na prestaties is Mourinho een hele goede!

Ik bedoel hij is arrogant.. maar het klopt gewoon wat ie zegt ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_122335
Hiddink omdat hij met n middelmatige ploeg een kampioensploeg maakt

PSV een middel matige ploeg, ik weet niet waar jij de laatste 30 jaar hebt gezeten maar PSV hoort toch wel heel erg lang bij de beste clubs van Nederland ;) ]

Hiddink is een goede coach ja maar de opmerking erna vond ik wel dom.

Geplaatst:
comment_122430
Hiddink omdat hij met n middelmatige ploeg een kampioensploeg maakt

PSV een middel matige ploeg, ik weet niet waar jij de laatste 30 jaar hebt gezeten maar PSV hoort toch wel heel erg lang bij de beste clubs van Nederland ;) ]

Hiddink is een goede coach ja maar de opmerking erna vond ik wel dom.

de spelersgroep die ze nu hebbe is niet beter dan ajax of feyenoord en dan bedoel ik de invidueele kwaliteite van de spelers zelf maar guus kneed daar een hecht team van en dat is zijn grote kwaliteit

tuurlijk je kan mn opmerking dom vinde maar t s n feit dat ze invidueel een mindere groep hebbe dan ajax of feyenoord

Geplaatst:
comment_126321

je kunt er gewoon niet onderuit

mourinho is de beste coach

ik bedoel hij won met Porto al de champions league en gaat waarschijnlijk nu ook al weer de champions league winnen hij is misschien beetje arrogant maar dat vind ik juist zo leuk aan ;)

Geplaatst:
comment_126329
je kunt er gewoon niet onderuit

mourinho is de beste coach

ik bedoel hij won met Porto al de champions league en gaat waarschijnlijk nu ook al weer de champions league winnen hij is misschien beetje arrogant maar dat vind ik juist zo leuk aan ;)

Haha, idd er goede coach waar er maar weinig aan kunnen tippen.

Vind het trouwens ook wel grappig hoe mensen zich aan hem ergeren (vind hij toch leuk)

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_138307
Vind Guus Hiddink de beste coach.

Wat hij doet/gedaan heeft met PSV is super, en hij was formidabel met Zuid-Korea.

Tevens één van de beste Bondscoaches van NL ooit

ik vind ook Guus Hiddink de beste coach want hij deedt het supergoed met psv realmadrid en zuid-korea .

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_166204
k vind Mourinho de beste coach, hij toont zijn emoties en leeft echt mee en is lekker arrogant, ik denk dat je zo alleen kampioen kan worden

Vind ik ook, hij trekt zih nergens van aan en zo moet je je instellen als trainer :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.