Jump to content
Geplaatst:
comment_998411

Beste leden!

In Alderney, Westdyke staat op een afgelegen gebied een vervallen villa.

Er staan zwervers rondom het huis en bouwvakkers, nu komt in Augustus de extra content voor de Xbox 360 en misschien voor de ps3. Dat betekend nieuwe wapens, voertuigen en Savehouse's etc.

Aangezien er bouwvakkers bij de villa staan lijkt het erop dat de villa word gerestoreerd en dat jij er kunt intrekken zodra het huis helemaal is vernieuwd. :dans:

Het zou mij wel leuk lijken, er zitten 2 garages bij en op een mooie locatie langs het water. Wie zou dit huis nou niet willen hebben?

Rockstar zou iedereen een pelzier doen als dit huis tot beschikking komt. :bier:

Click here to view the SnapMap

Mvg,

GrandTheftTwanO

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1002013

Ik wil dat huis, ook ook gerenoveerd, moet niet in een speciale pack voor mij, dat ze het huis om te downloaden op PSN zetten ( gratis) , of gewoon bij een update.

Maar niet bij een latere versie van het spel net als COD4 GOTY edition, met de 4 nieuwe maps.

Geplaatst:
comment_1002214
Ze moeten er gewoon een stuk of 10 nieuwe missies in doen, een huis vind ik wel een beetje slapjes voor wat microsoft heeft betaald.

Als jij PS3 speelt zie je sowieso niets van wat Microsoft heeft betaald, die betaling was voor exclusive DLC op de 360.

Daarnaast komt waarschijnlijk nog "gewone" DLC die voor beide consoles hetzelfde is. Zo'n huis zou dan in de "gewone" DLC komen, denk ik.

Geplaatst:
comment_1002220
Ze moeten er gewoon een stuk of 10 nieuwe missies in doen, een huis vind ik wel een beetje slapjes voor wat microsoft heeft betaald.

Als jij PS3 speelt zie je sowieso niets van wat Microsoft heeft betaald, die betaling was voor exclusive DLC op de 360.

Heb PS3 en 360.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.