Jump to content
Geplaatst:
comment_998568

Als je in de donkere nacht door de metrolijnen van libertycity loopt., kan je een persoon tegenkomen die zegt: im ratman! En rent vervolgens hard weg inhalen is geen optie hij is te snel

Hier het bericht in het engels!

Walk in the darkest parts of the subway, and you might find someone called "Ratman". When you get close to him, he will say said he is Ratman but will then run very fast down the subway. You will not be able to catch up with him.

Ik heb hem gezien.. ik meen het mensen je hart bonkt sneller als je hem ziet :puh:

Sommige mensen zeiden dat hij hun aanviel en doode!

Enjoy!

Is dit een mythe of waarheid? en wie heeft em gezien?

• Reacties 118
  • Bezichtigingen 15.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_999466

Als die foto's echt zijn lijkt het me een zwerver die in daar leeft. Verder een leuk grapje dan dat Rockstar daar heeft ingestoken.

@ hierboven: een staart geloof ik niet echt. :D

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_999636
hij lijkt meer op een oude man met een baard...

Hij viel me aan in het sprunk fabriek en hij heeft een staart!

en net zei je nog verlaten metrostation... :bonk:

Geplaatst:
comment_1000126
ik heb nader onderzoek gedaan mythe is ontkracht ratman is een verkeerd gescript security ped van de stripclub dat er 200 meter vandaan zit

Hoe kom je erop? heb je bron?

Verder lijkt dat het wel zo geprogrammeerd is, anders zou hij niet 'I'm Ratman'zeggen he :7

Ontopic, leuk gevonden :tu:

Greetz

Geplaatst:
comment_1000130
ik heb nader onderzoek gedaan mythe is ontkracht ratman is een verkeerd gescript security ped van de stripclub dat er 200 meter vandaan zit

Hoe kom je erop? heb je bron?

Verder lijkt dat het wel zo geprogrammeerd is, anders zou hij niet 'I'm Ratman'zeggen he :7

Ontopic, leuk gevonden :tu:

Greetz

Ik ga nog maar eens zoeken :puh: ff kijken of er iemand rondloopt...

Geplaatst:
comment_1000299

Ik ben ff naar de Sprunk Fabriek geweest!

Als je op het raam schiet hoor je iemand schreeuwen: "Pleasee go away" en andere teksten. Ik heb later in het gebouw iemand gevonden die op me aan het schieten was. Hij rende als een gek naar buiten waar hij weer op me aan het schieten was. Heb hem ff vermoord en foto gemaakt :D. De 2e keer kwam ik iemand anders tegen met het wel bekende bordje op ze jas: "crew", waar iedereen het over heeft.

Hier zijn foto's van de 1e ontmoeting

dsc02323jp4.jpg

dsc02325gd5.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1000302

Kan iemand even een snapmap maken waar de ouwe sprunkfabriek is.

ik ben er al eens geweest maar ik kan heb niet meer vinden.

Gr Mitta-GTA-killer :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.