Jump to content
Geplaatst:
comment_998568

Als je in de donkere nacht door de metrolijnen van libertycity loopt., kan je een persoon tegenkomen die zegt: im ratman! En rent vervolgens hard weg inhalen is geen optie hij is te snel

Hier het bericht in het engels!

Walk in the darkest parts of the subway, and you might find someone called "Ratman". When you get close to him, he will say said he is Ratman but will then run very fast down the subway. You will not be able to catch up with him.

Ik heb hem gezien.. ik meen het mensen je hart bonkt sneller als je hem ziet :puh:

Sommige mensen zeiden dat hij hun aanviel en doode!

Enjoy!

Is dit een mythe of waarheid? en wie heeft em gezien?

• Reacties 118
  • Bezichtigingen 15.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1031251
Als je op Youtube zoekt naar Ratman krijg je allemaal filmpjes van dat verlaten tramstation , maar geen één kan hem vinden. Volgens mij bestaat hij helemaal niet!

ja inderdaad dus hou op met steeds deze topic op te vissen totdat je echt bewijs hebt

Geplaatst:
comment_1031514
Als je op Youtube zoekt naar Ratman krijg je allemaal filmpjes van dat verlaten tramstation , maar geen één kan hem vinden. Volgens mij bestaat hij helemaal niet!

ja inderdaad dus hou op met steeds deze topic op te vissen totdat je echt bewijs hebt

Ja zoals ik dus al eerder zei.

Hij bestaad niet!

Nog steeds geen enkel goed bewijs.

:gaap:

Geplaatst:
comment_1035156
jawel, ik kwam hen tegen in de ondergrondse en hij doode mij in een slag

echt waar :Y

ja ja ga er dan nog is een keer heen en maak er is een filmpje van

jah precies al die bullsh*t (totdat je bewijs heb) post gewoon als je een screen of filmpje heb(als je zegt dat je m gezien heb) scheelt mensen ook weer werk om er op te reageren. :cya:

Geplaatst:
comment_1035231
jawel, ik kwam hen tegen in de ondergrondse en hij doode mij in een slag

echt waar :Y

ja ja ga er dan nog is een keer heen en maak er is een filmpje van

jah precies al die bullsh*t (totdat je bewijs heb) post gewoon als je een screen of filmpje heb(als je zegt dat je m gezien heb) scheelt mensen ook weer werk om er op te reageren. :cya:

Ik heb 'm ook gezien hoor ;)

zodra je een stap te ver in zijn buurt komt,

valt hij je of aan, of hij rent weg als een gek..

Geplaatst:
comment_1035537
ik heb hem nog niet gevonden mar volgens iemand uit me klas moet der kots liggen bij de verlaten treinstation dan is hij der bij mij lag het er neij

Als je op Youtube zoekt naar Ratman, krijg je allemaal filmpjes van mensen die naar dat station toe gaan (onder Star Junction), maar niemand kan Ratman vinden!

Geplaatst:
comment_1035574

Aan alle mensen die ratman ooit al gezien hebben,

Gelieve daar dan een filmpje/foto over te maken.

Ga naar start neem je een digitaal fototoestel (meesten hebben dat wel) ga dan weer verder met het spel een trek er een foto van. ;)

Anders neem je gewoon ingame je gsm ofzo om een foto te maken!

De meeste mensen mogen dan wel zeggen dat ze hem gezien hebben maar men kan er ook gewoon wat rond zitten zeveren.

Er is nu al zo veel over gepraat/gediscusiëerd maar nog steeds geen bewijs en op youtube en dergelijke internetsites heb ik steeds nog geen ratman gevonden. :{

Geplaatst:
comment_1035670

Ik kwam die gozer in het de oude sprunk fabriek tegen.Echt grappig!! Hij volgte mij naar het dak.Ik stond op het dak.Kwam die lelijke gozer aan.

Gooide een granaat.En zag hem op een olietank liggen 200 meter verderop.

Kunnen jullie een preciese locatie aangeven waar Ratman is???

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.