Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998809 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metro ehm....
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998820 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt?
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998824 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998829 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Waar is die? En waar is de kabelbaan?
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998847 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Waar is die? En waar is de kabelbaan? de linker stip is de rotterdam tower.. de 2 rechter stipjes de stations van de kabelbaan ongeveer http://snapmap.wikigta.org/index.php?362,385 EDIT: neem voor de zekerheid maar het allerrechtse stipje voor de kabelbaan.. dat weet ik 100% zeker omdat daar een station op dat eiland zit.. Bewerkt: 25 mei 200817 jaren door GTAmitch
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998851 meer vette auto's, de rotterdam tower 'beklimmen', helicopter vliegen, ondergrondse metroehm.... met rotterdam tower beklimmen bedoel je tog gewoon op dat blauwe pijltje staan en je word naar boven gespawnt? ja, maar ik noem dat beklimmen...daarom deed ik hem ook tussen haakjes Waar is die? En waar is de kabelbaan? EDIT: te laat Die is hier ongeveer http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...455,336|442,335 Bewerkt: 25 mei 200817 jaren door Wiermans
Zijn er nog speciaale leuken dinge in algonquin?