Geplaatst: 25 mei 200816 jaren comment_999167 Nou zoals de titel al zegt jullie top 5 coolste eastereggs!
Geplaatst: 26 mei 200816 jaren comment_999490 op nummer 1 politie geweld op nummer 2 sprunk dump 3.... 4.... 5....
Geplaatst: 29 mei 200816 jaren comment_1002112 1 heart of liberty 2 sprunk 3 politie geweld 4 school van bully op tv 5..................
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1012183 1 :republicen space rangers! 2 :heart of liberty 3 :het claude speed pakje bij et huis van Playboy X 4 :.... 5:.... Bewerkt: 9 juni 200816 jaren door battle1970
Geplaatst: 30 januari 200916 jaren comment_1254707 1 - The Wet Dream ( Door mij gevonden(a)) 2 - Bawsaq 3 - Claude pakje 4 - Home' O Sport ( Ook door mij:d) 5 - Het hart van Liberty Groeten Gta Bram
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285082 1. Ratman 2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight.
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285115 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285391 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links :
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286147 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan.
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren comment_1287193 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan. Hee bram. Er is niets grappigs aan? Kan best maar dat is wel jouw mening. Wat maakt het nou uit wat jij van andermans humor vind? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niks grappigs aan jouw meesterlijke , eigengevonden Easter eggs vind?
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren comment_1287394 1. Ratman2. Heart of Liberty City 3. Suicide Hotdog verkoper 4. Eddie low de serial killer. 5. Babys overnight. Wat zijn Ratman en The Suicide Hotdog Verkoper? 1 Home'O Sport. (Door gtabram) 2 United states of Europe 3 Babys Overnight 4 Heart of Liberty 5 Claude Speed kleren Hee, Ratman is een persoon die in de subways ( metro ) leeft. Hij wordt als mythe beschouwd, maar op youtube zie je dat je hem kunt vinden. Het is mij een keer gelukt, maar met een auto of motor kun je hem niet echt vinden je moet dan rennen en als hij je ziet is hij te snel en kun je hem haast niet bijhouden . Is maar wat je leuk vind. De Suicide hotdogverkoper is gewoon een hotdogverkoper bij heli tours en als je een geweer op hem richt laat hij een gastank ontploffen. Hier die links : Die hotdogverkoper is volgens mij gewoon een Bug ofzo, geen Easter Egg. Er is niets grappigs aan. Hee bram. Er is niets grappigs aan? Kan best maar dat is wel jouw mening. Wat maakt het nou uit wat jij van andermans humor vind? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niks grappigs aan jouw meesterlijke , eigengevonden Easter eggs vind? Zo bedoel ik dat helemaal niet. Ik bedoel alleen dat dat geen Easter Egg is. Als je even op wikigta zoekt naar de betekenis zie je ook dat dat geen Easter Egg is. En wie zegt er dat de Easter Eggs die ik ondekt heb zo 'meesterlijk' zijn? Sorry hoor.
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1305900 Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld???
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1305961 Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld??? Geen domme vraag want ik weet het ook niet. Maar dat is ook niet echt een Easter Egg volgens mij...
Geplaatst: 23 maart 200916 jaren comment_1306812 Volgens mij is dit een hele domme vraag: wtf is politie geweld??? Geen domme vraag want ik weet het ook niet. Maar dat is ook niet echt een Easter Egg volgens mij... Volgens mij gaat het over de myth dat er in het politie bureau mensen worden neergeslagen Voor meer info zie onderstaande link http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=politie
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1309839 Het moet wel over EE's gaan! 1. Broek MP met LS erop (zelf gevonden) 2. LSD 3.GTA 3 (Claudes) Kleren 4. Jimmy Pegorino (Pegorino betekent kaas[/font]) 5. Some Yong Gay (een jonge homo)
Nou zoals de titel al zegt jullie top 5 coolste eastereggs!